וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ראשל"צ-הפועל ת"א: טוטו תמוז לא בסגל

10.2.2012 / 13:21

הבעלים אלי טביב מצפה מחלוץ הפועל ת"א להתנצלות פומבית. שולר בספק למשחק בראשון לציון (שבת, 18:20, ספורט2)

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

* שלושת המפגשים האחרונים בין הקבוצות (שניים בליגה ואחד בגביע ב-2006) הסתיימו בניצחונות מוחצים של התל אביביים, כאשר יחס השערים במשחקים אלה עומד על 0:11 לזכות האדומים.

* אסי בלדוט ואימורו לוקמן מראשון לציון יפגשו מחר את ניצן שירזי מאמן הפועל תל אביב, שאימן את שניהם בבני יהודה.

* אייל לחמן כבר רשם העונה ניצחון על הפועל תל אביב, כמאמן מכבי פתח תקוה וניצח 0:1 את האדומים ב'מושבה'.

* זהו מפגש בין ההתקפה הפוריה בליגה (44 שערים של האדומים) נגד ההגנה החלשה בליגת העל (ראשון לציון ספגה 46 שערים).

מפתחות והכנות

הפועל תל אביב:


חלוץ הפועל תל אביב, טוטו תמוז, לא יהיה בסגל הקבוצה מחר למשחק נגד הפועל ראשון לציון. הבעלים אלי טביב מצפה להתנצלות פומבית של תמוז על דברים שאטמר נגדו בשבוע שעבר. בשלב זה נראה שעד שתמוז לא יתנצל בפני הבעלים, הוא לא יכלל בסגל הקבוצה.

הבוקר קיימו השחקנים את האימון המסכם. הבלם מרקו שולר התאמן, אבל הוא סובל ממתיחה במפשעה ועדיין בספק למשחק. שולר יעבור בשבת מבחן כשירות. אם לא יוכל לשחק, ההתלבטות של המאמן ניצן שירזי היא בין מור שושן לאביחי ידין בעמדת הבלם. במידה וידין יפתח כבלם, שי אבוטבול ייכנס במקומו לקישור האחורי. המגן יגאל אנטבי ייעדר בשל צבירת כרטיסים צהובים, לעומתו יחזור מירקו אורמוש לסגל אחרי שהחלים מפציעה ברגלו.

בתדריך הטקטי לקראת המשחק הקרין שירזי לשחקניו קטעים ממשחקה של הקבוצה נגד אשדוד בשבוע שעבר, ובנוסף התעכב מעט גם על היריבה ראשון לציון והזהיר את שחקניו בעיקר מאסי בלדוט וריף מסיקה, צמד הקשרים של ראשון לציון.


הפועל ראשון לציון:

שחקני הפועל ראשון לציון יחזרו למציאות העגומה שלהם בתחתית ליגת העל, וינסו לכפר מחר על ההדחה המבישה ממשחקי גביע המדינה בעקבות ההפסד לבית"ר כפר סבא מוקדם יותר השבוע. המאמן אייל לחמן צפוי לערוך מספר שינויים בהרכב כאשר אוהד כהן, אימורו לוקמן ואסי בלדוט שקיבלו מנוחה במשחק הגביע, ישובו לפתוח בהרכב. בשאר העמדות צפוי לחמן לתת קרדיט להרכב שפתח במשחק הקודם נגד הפועל עכו. גל מאיו וגל ספיר ימשיכו לפתוח במרכז ההגנה, כאשר איתי אלקסלסי וקובי מוסא יתופקדו לצדו של לוקמן בקישור האחורי. גאורגי אובסניקוב יפתח כחלוץ בודד. לחמן יחסר מחר את דור הלוי שנפצע אמש באימון וקיים חשש לשבר בכף רגלו וכן את החלוץ דיוויד גומז שהורחק במשחק הגביע.

בתדריך הטקטי הקרין המאמן לשחקניו, לקט של מהלכים טובים מהמשחק נגד עכו בשבוע שעבר, בו חזרה ראשון לציון מפיגור 2:0 לתיקו 2:2 דרמטי בדקה ה-90. בנוסף נתן המאמן דגשים לגבי העמידה הטקטית של הפועל תל אביב במשחקיה האחרונים.

יעמדו למבחן

עומר דמארי - הפועל תל אביב

בשל העובדה שטוטו בכלל לא בסגל למשחק, העומס יפול על דמארי, שינסה להסתדר עם פרטנר שונה מזה שהוא התרגל אליו במשך רוב העונה. ההתקפה של הפועל היא הטובה בליגה והייתה החלק החיובי של הקבוצה העונה. כעת מקווים האדומים כי החלוץ, שכבש כבר 13 שערי ליגה מאז הגיע בקיץ ממכבי פתח תקוה, מוכן לסחוב על גבו את ההתקפה בתור הכוכב הבלעדי שלה.

אסי בלדוט - הפועל ראשון לציון

הקשר הוותיק מציג את אחת העונות הטובות בקריירה שלו וזוכה לפריחה מחודשת במדים הכתומים של ראשון לציון. בלדוט יפגוש מחר את מאמנו לשעבר בהפועל חיפה וינסה להוביל את קבוצתו לתוצאה טובה מול יריבה חזקה מהצמרת. בלדוט נמצא בכושר הבקעה טוב העונה, ומחר מול ההגנה הדי מסורבלת של האדומים תהיה לו הזדמנות להמשיך ולהבקיע ועל הדרך לסייע לראשון לציון לצבור נקודות יקרות במסע ההיחלצות מהתחתית.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

הרכבים משוערים

הפועל תל אביב: אפולה אדל, נעאל חוטבא, וואליד באדיר, מרקו שולר (מור שושן), גל שיש, אביחי ידין (שי אבוטבול), רועי גורדנה, אלרואי כהן, נוסא איגייבור, עומר דמארי, מהראן לאלה.

הפועל ראשון לציון: אוהד כהן, גיא אבנד, גל מאיו, גל ספיר, עמירן שקלים, אימורו לוקמן, איתי אלקסלסי, קובי מוסא, ריף מסיקה, אסי בלדוט, גאורגי אובסניקוב.


הפועל ראשון לציון בוואלה! ספורט

הפועל תל אביב בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully