וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פאו גאסול: "לפעמים אתה קופא ומפסיד במצבים האלה"

הסנטר של הלייקרס סידר לקבוצתו ניצחון 87:88 בבוסטון עם חסימה בשניית הסיום על ריי אלן, שאמר: "הוא הגיע משום מקום"

משחק בטעם של פעם קיבלנו הלילה (בין חמישי לשישי) ב-NBA. לוס אנג'לס לייקרס הגיעה לבוסטון גארדן כדי לפגוש את הסלטיקס. אחרי 53 דקות של כדורסל קשוח, כמיטב המסורת בין שתי היריבות הכי גדולות של הליגה, הקבוצה מעיר המלאכים גם יצאה מחויכת עם ניצחון דרמטי, 87:88 בהארכה.

בעקבות הניצחון הלייקרס דילגו למקום החמישי במערב, בעוד שעבור הסלטיקס, שנמצאים רק במקום השביעי במזרח, נקטע רצף של חמישה ניצחונות. שניות הסיום של ההארכה היו מותחות במיוחד וריי אלן קיבל צ'אנס טוב להכריע את המשחק בזריקה אחרונה, אבל פאו גאסול, שסגר ערב של 25 נקודות ו-14 ריבאונדים, חסם אותו והשאיר את הניצחון אצל הלייקרס. "הייתי במצב מושלם והוא הגיע משום מקום", אמר אלן המאוכזב.

"הייתי בסיטואציות כאלה בקריירה שלי ולפעמים אתה פשוט קופא", אמר גאסול, "אתה רק מסתכל על הכדור ואז מפסיד את המשחק" ודוק ריברס סיכם: "זה היה משחק מגעיל. צריך לתת להם קרדיט, הם השיגו את הניצחון דרך ההגנה, אבל חלק גדול מזה היה בגלל טעויות שלנו".

עוד קבוצה שירדה מאוכזבת מהפרקט הלילה היא אוקלהומה, שהופתעה עם הפסד 106:101 בסקרמנטו. היה זה ההפסד השישי בלבד של הת'אנדר העונה והפער שלהם בראשות המערב התכווץ לשניים וחצי משחקים על פני סן אנטוניו. קווין דוראנט קלע 27, ראסל ווסטברוק הוסיף 33, אבל גם שבעה איבודים ואוקלהומה כבר הובילה בשמונה, פחות מחמש דקות לסיום, לפני שריצת 6:19 השאירה את הניצחון בקליפורניה.

"זה הפסד מתסכל", אמר הדוראנטולה, "אבל אנחנו ממשיכים הלאה. יש לנו עוד משחק הלילה, ביוטה ואסור לנו לאבד גם אותו". דימרקוס קאזינס, שסגר משחק מצוין עם 19 נקודות ונדמה שהשאיר את הצרות מאחוריו לאחר חילופי המאמנים, חגג בסיום: "השתפרנו כקבוצה, אנחנו על המסלול הנכון. אנחנו הרבה יותר טובים מהמאזן שלנו".

NBA בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully