וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול: טרל אואנס מצטרף לליגת האולמות

10.2.2012 / 12:17

התופס הותיק חתם בקבוצת אלן רנגלרס מטקסס ואף רכש מחצית מהמועדון: "לא פרשתי מה-NFL, אני עוד יכול לשחק שם"

אחד התופסים הגדולים ב-NFL, טרל אואנס, ירד מעט מהכותרות בשנים האחרונות. אחרי תקופות לא מוצלחות בבפאלו וסינסינטי, אחרי שסבתו שגידלה אותו נפטרה ואחרי שלפני כשבועיים פורסם שהוא על סף פשיטת רגל והפסיד 80 מיליון דולר, טי או מנסה לחזור למרכז הבמה.

לאחר שאף קבוצת NFL לא הציעה לו להיות חלק מסגל 53 השחקנים שלה, בחר אואנס בדרך אחרת ומסקרנת, דרכה הוא ינסה לחזור לאור הזרקורים. התופס בן ה-38 הצטרף באופן רשמי לקבוצת הפוטבול אלן רנגלרס הטקסאנית, שמשחקת בליגת האולמות. העיירה אלן נמצאת במרחק חצי שעה בלבד מדאונטאון דאלאס, כך שאואנס יוכל להישאר קרוב לעניינים והחוזה שלו מאפשר לו לעזוב את הקבוצה בכל רגע, במידה וקבוצת NFL תחפוץ בשירותיו.

אואנס צפוי לשחק בכל משחקי הבית של הקבוצה, החל מפתיחת העונה שתצא לדרך ב-25 בפברואר במשחק מול וויצ'יטה וילד. במשחקי החוץ הוא ישתתף בצורה חלקית ובהתאם ללוח הזמנים שלו. מלבד היותו חלק משחקני הקבוצה, אואנס גם רכש מחצית מהבעלות על הרנגלרס וינסה להוביל אותם לאליפות ראשונה בתולדותיהם.

קהל של 700 אוהדים משולהבים קיבל את השחקן בהצגתו בקבוצה והוא אמר: "זו הזדמנות עבורי והעבור משפחתי, דרך טובה לשמור על כושר. לא פרשתי מה-NFL ואני רוצה להמשיך לשחק שם עוד כמה שנים. פיזית, אני יודע שאני יכול להיות שם", סיכם השחקן, שממוקם במקום השני בהיסטורית התופסים של הליגה ביארדים וטאצ'דאונים.

מי שעוד נשמעו נלהבים מהאפשרות שנפלה בחלקם לשחק עם שחקן כל כך מפורסם הם חברי הסגל האחרים של הרנגלרס. "זה מטורף", אמר סנטר הקבוצה, הרוקי קלווין דרייק, "הייתי בוחר בו כשהייתי משחק ב'מאדן' בגיל 15. הוא התופס האהוב עליי ועכשיו הוא יהיה חבר לקבוצה והבוס שלי. לא הרבה אנשים יכולים להגיד משפט כזה".

פוטבול בוואלה! ספורט

  • עוד באותו נושא:
  • טרל אואנס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully