וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול: טרל אואנס על סף פשיטת רגל

26.1.2012 / 16:59

כוכב הפוטבול המובטל מתחנן לעבודה בשל חובות ומאשים את התקשורת: "היא מחפשת את הילד הרע ולא נתנה לי להשתנות"

סקוטי פיפן, מייק טייסון, מייקל ויק (ב"גלגול הקודם") ואנטואן ווקר - כולם הרוויחו עשרות מיליוני דולרים במהלך הקריירה, אבל פרשו מספורט מקצועני ומצאו את עצמם בחובות אדירים. התופעה הזו לא חדשה, וכעת היא מכה בטרל אואנס.

אואנס, 38, אחד התופסים הטובים ב-NFL ב-15 השנים האחרונות, לא שיחק בשנה שחלפה בגלל פציעת ברך שהשביתה אותו מפעילות ובשל גילו המתקדם הוא לא צפוי למצוא קבוצה שתצרף אותו אליה בעונה הבאה. הבעיה היא שעל פי דיווח במגזין "GQ", הוא חייב לעשות זאת, אחרת יפשוט רגל.

כמו הספורטאים שהוזכרו למעלה ורבים אחרים, אואנס הגיע לתחתית בגלל השקעות כושלות, שנבעו מכל מני שכנועים של אופורטוניסטים שראו בכסף שלו הזדמנות. "אני שונא את עצמי על שהאמנתי להם. הם גנבו ממני", הוא אומר, "אמרו לי 'אתה תדאג לפוטבול ואנחנו נעשה את השאר', ובעצם באותו זמן לקחו ממני כסף".

הבעיה של אואנס היא שלאורך הקריירה דאג להשניא את עצמו על הרבה אנשים, ואין לו הרבה חברים. לעומת זאת, ביצועיו במיטה לא נפלו מאלה שעל המגרש, והוא צריך לשלם מזונות לאימהות של ארבעת ילדיו. הכסף אוזל במהירות, וכשאנשים שולחים לו מסרים: "איפה אתה?", הוא משיב "בגיהנום".

אואנס מנסה לשפר את תדמית הילד הרע שיצאה לו, גם כדי למצוא חן בעיני מעסיקים פוטנציאליים: "כולם, גם התקשורת, צריכים את הבאד גאי. אנשים משתנים, אבל התקשורת לא הרשתה לי להשתנות. לא נתנו לי להיות אדם טוב יותר".

  • עוד באותו נושא:
  • טרל אואנס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully