וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורעף: מכבי תל אביב ברבע גמר גביע האתגר

הישג היסטורי לצהובים: ניצחו את אולימפיאקוס 12:15 במערכת זהב אחרי 1:3 במשחק עצמו וייפגשו את קונסטנצה. צפו בתקציר

ספורט 5

קבוצת הכדורעף של מכבי תל אביב רשמה הערב (חמישי) הישג ענק עם עלייה לרבע גמר גביע האתגר האירופאי בפעם הראשונה אי פעם. הצהובים ניצחו את אולימפיאקוס 1:3 ואחרי הפסד ביוון ניגשו למערכת זהב בה הם ניצחו 12:15 ועלו שלב. בסיבוב הבא זוהר בר נצר ושחקניו ייפגשו את קונסטנצה הרומנית.

המשחק נפתח רע מאוד עבור הצהובים, שנקלעו לפיגור 8:2 מהיר. בר נצר החליף את שון פייגה שפתח לא טוב ומכבי כבר חזרה למינוס 2, אבל לא הייתה לה תשובה לקולומביאני הצעיר והנפלא אנדרס חימנס, שחסם, הנחית וסידר אייסים אדירים בעוצמות שהצהובים לא רגילים להיתקל בהם במשחקי הליגה, בדרך לניצחון יווני במערכה הראשונה, 20:25.

גם המערכה השנייה לא נפתחה היטב עבור המארחים, אבל יחד עם תמיכה אדירה של הקהל הם החלו להיכנס למשחק ופיגור 12:7 הפך ליתרון קטן. פייגה חזר וסיפק חסימה גדולה, סאקי דאג למהלכים המכריעים וחימנס התעייף מעט והחל לטעות. אולימפיאקוס נשארה צמודה ולא ויתרה, אבל מכבי אספה כדורים אבודים מהרצפה והנחתה של סאקי סגרה מערכה דרמטית וצהובה עם 24:26.

המערכה השלישית הייתה הקלה ביותר של מכבי והיא ניצחה בה 19:25 בזכות סיומת פנטסטית. במערכה הרביעית נראה היה שהאורחים חוזרים. הם שלטו במשחק, עלו ל-13:18, אבל כאן הגיע הקאמבק הענק של השחקנים בצהוב, שעשו את העבודה גם בהתקפה וגם בהגנה וניצחו 21:25 בדרך למערכת זהב על כל הקופה.

המערכה האחרונה הייתה עד 15 ולמרות שהיא התחילה בצורה צמודה, הצהובים עשו צעד אחד קדימה וניצחו 12:15. ניצחון גדול והישג היסטורי פנטסטי.

המאמן הנרגש זוהר בר נצר אמר בסיום: "מדהים, מרגש, כשזכינו באליפות השנייה אמרתי שאני לא רוצה לאמן באירופה, אני רוצה שמכבי תגיע לפיינל פור אירופי. אני גאה, הקהל מדהים, זה הירואי. סאקי הוא משהו מיוחד. כל הכבוד לשחקנים, שנתנו מעצמם ועשו את זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully