וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ירושלים: כעס רב במחנה אגייאר על איתן גבאי

9.2.2012 / 17:17

העו"ד המריא לחו"ל "בלי הודעה מוקדמת" לדברי אנשי אגייאר. איש העסקים לא יכול למנות דירקטורים מטעמו עד שישוב

לאחר שהאסיפה הקריטית בה היו אמורים להתמנות בהפועל ירושלים ארבעה חברי דירקטוריון מטעמו של גומא אגייאר, בוטלה לפני יומיים, האסיפה נדחתה שוב למועד לא ידוע . הסיבה: עו"ד איתן גבאי, שעל שמו העבירו את המניות של אגייאר , טס לחו"ל. בסביבת אגייאר הביעו כעס רב על כך שגבאי המריא לדבריהם "ללא הודעה מוקדמת". המשמעות היא שכרגע לא ברור מתי תתקיים האסיפה, בגלל שללא נוכחותו של גבאי היא לא יכולה להתקיים מבחינה חוקית.

פרשת המאבק על השליטה בין אנשי אגייאר לבין הנהלת הקבוצה נחשפה בלעדית בוואלה! ספורט. כזכור, ביום שלישי האחרון הייתה אמורה להיערך אסיפה קריטית בהשתתפות חברי ההנהלה ואנשיו של איש העסקים. דוד אבן ומספר נציגים נוספים של אגייאר הגיעו למשרדו של איתן גבאי ועמותת הפועל ירושלים העדיפה להסתפק בעו"ד המייצג אותם, עו"ד יאיר עשהאל, עם ייפוי כוח בידו. אולם האסיפה בוטלה לאחר שגבאי לא הגיע למקום ובסביבת אגייאר הסבירו ש"הוא חלה".

אנשיו של אגאייר דרשו לאחרונה לכנס אסיפה כללית, ושלחו מסמך רשמי על קיום האסיפה לחברי הדירקטוריון של הפועל ירושלים. באסיפה זו התכוונו אנשי אגייאר למנות ארבעה דירקטורים מטעמם - כך שהשליטה תעבור דה-פקטו לידי המשקיע".

הגורם בסביבת אגייאר הסביר אז את החשיבות של האסיפה: "האסיפה הכללית היא הגוף שבסמכותו להזיז דירקטורים מתפקידם ולמנות אחרים. הכוונה היא למנות ארבעה מתוך שבעה דירקטורים, באופן שמשקף את 60 אחוזי השליטה של גומא – והכול לפי תקנון החברה. זה לא נתון למו"מ. אין ולא יהיה ויתור בנושא זה".

הנהלת ירושלים תתפטר?

הפועל ירושלים: די ג'יי סטרוברי ביקש לעזוב

כדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully