וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ירושלים: די ג'יי סטרוברי ביקש לעזוב

8.2.2012 / 17:28

שרון דרוקר קיים שיחת הבהרה עם הגארד, שמתאמן בחוסר מוטיבציה. ההערכה היא שירושלים לא תקבל את הבקשה שלו

הצרות ממשיכות לנחות על הפועל ירושלים: לוואלה! ספורט נודע כי די ג'יי סטרוברי ביקש לעזוב את הקבוצה. שרון דרוקר, שהביע את חוסר רצונו מהתנהלותו של די ג'יי סטרוברי, קיים עם השחקן שיחה.

קשה להאמין שבהפועל ירושלים יסכימו לשחרר את השחקן על אף שביקש זאת. כזכור לפני כשבועיים גם השחקן ג'רוויס ורנאדו ביקש לעזוב את הקבוצה, וחתם זמן קצר לאחר מכן ברומא.

לאחר ההפסד אשדוד אמר דרוקר בין שאר כי "זו שאלה טובה מה קורה עם די ג'יי סטרוברי. אני לא אוהב שפת גוף כזאת, זה לא מתאים לקבוצה בסדר גודל שלנו. אני לא יודע מה קורה איתו. בהתחלה הוא היה פה יותר נלהב לשחק, אבל אנחנו משאירים דברים בתוך המועדון". גורמים בקבוצה מעידים כי גם באימונים לפני המשחק סטורברי לא הציג נכונות מלאה ומוטיבציה גבוהה. מירושלים נמסר: "הקבוצה לא קיבלה שום בקשה של השחקן בנושא".

הפועל ירושלים תצא ביום שישי למחנה אימונים קצר ברודוס, במהלכו תקיים הקבוצה משחק אימון מול קולסוס המקומית. בירושלים מנסים להתאושש מההפסד מול אשדוד ביום שני, כשגם שחקן הקבוצה, ג'ון תומאס נשאר אופטימי: "למרות התקופה הפחות טובה שלנו אנחנו נמשיך להילחם ולחשוב חיובי בכדי לצאת לדרך חדש", אמר תומאס. "כדורסל זה עניין של מומנטום ואנחנו בהחלט מאמינים שנצא מזה. נצטרך להישאר ביחד ולהיות אופטימיים כי רק ככה נצליח ואני מאמין שנעשה את זה".

בתוך כך, בעקבות דחיית ישיבת ההנהלה שתוכננה לאתמול הפועל ירושלים הוציאה הודעה בה ביקשו להבהיר: "אין מאבקי שליטה בהפועל מגדל ירושלים. בניגוד לפרסומים השגויים של הימים האחרונים אין ולא היו מאבקי שליטה בהפועל ירושלים. על פי הסכם הרכישה שאושר על ידי דירקטוריון הקבוצה המכהן ועל ידי בעלי המניות "העמותה לקידום הכדורסל בירושלים", זכותו של הבעלים החדשים למנות את חברי הדירקטוריון מטעמו וכן את הצוות הניהולי מטעמו ואין כל מאבק בסוגיה זו. ישיבת האסיפה הכללית אתמול התבטלה עקב מחלתו של אחד המשתתפים העיקריים בה. כל הפרסומים אודות מתחים אינם נכונים כלל".

כדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully