וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: מנשנגלדבאך הביסה 0:3 את שאלקה

רויס, האנקה וארנגו סידרו לסייחים ניצחון רביעי בחמישה מחזורים ואת המקום שלישי. 0:2 לבאיירן על לאוטרן, 27 דקות לשכטר

המחזור ה-21 בבונדסליגה יצא לדרך אתמול (שישי) והצמרת הרותחת הייתה פעילה. איתי שכטר נותר על הספסל, נכנס בדקה ה-63 ולא שינה את התוצאה כשקייזרסלאוטרן הפסידה 2:0 במינכן מול באיירן, דורטמונד גברה 0:1 על לברקוזן ובהמשך הצליחה מנשנגלדבאך להביס 0:3 נהדר את שאלקה. עוד במחזור, שטוטגרט דרסה 0:5 את הרטה ברלין, הופנהיים, שפיטרה את הולגר סטינסלבסקי והחליפה אותו במרקוס באבל, כמעט ניצחה בחוץ את ורדר ברמן, אבל שער בקדה ה-90 קבע 1:1 בין הקבוצות. גם מיינץ ספגה בדקה ה-90 וסיימה ב-1:1 מול האנובר. המחזור יצא לדרך אמש עם 2:3 קצבי של וולפסבורג על נועלת הטבלה פרייבורג.

וולפסבורג - פרייבורג 2:3

המפגש בין הזאבים של פליקס מגאת לנועלת הטבלה פתח את המחזור עם 90 דקות מעניינות וחמישה שערים. פרייבורג האחרונה ידעה שניצחון ישווה את מאזנה לזה של הרטה ברלין שניצבת מעל הקו האדום, אך כבר אחרי חמש דקות היא נכנעה לשער בכורה בבונדסליגה של הצ'כי פטר יראצ'ק. יוהאנס פלום איזן בחלוף שש דקות, אבל בדקה ה-14 וולפסבורג שבה להוליך עם שער של מרסל שפר שצריך היה להיפסל עקב נבדל. המחצית הקצבית הסתיימה בכל זאת בשוויון, כשדניאל קליגיורי סובב לחיבורים בדקה ה-38, עד שיראצ'ק השלים צמד בבעיטה מרחוק בדקה ה-61 והרחיק את וולפסבורג השמינית עד כדי תשע נקודות מהקו האדום.

באיירן מינכן - קייזרסלאוטרן 0:2

בפעם הקודמת שהקבוצות נפגשו, איתי שכטר וחבריו ירדו מכר הדשא עם שלושה שערים ברשת ללא מענה. הפעם הם קיבלו הנחה מסוימת מבאיירן, שנפלה למקום השני בשבוע שעבר וקיוותה לא למעוד. המארחת הסתדרה בלי בעיות, למרות שבסטיאן שווינשטייגר הפצוע לא היה בסגל ואריאן רובן שוב נותר על הספסל של יופ היינקס ועלה רק בדקה ה-56. שכטר גם הוא חיכה על הספסל בפתיחה, אבל קיבל את הצ'אנס בדקה ה-63, לא תרם יותר מדי, אבל לפחות זכה לחוויה בלתי נשכחת באצטדיון האליאנץ ארינה.

הבווארים עלו ליתרון כבר בדקה השישית כשמסירת רוחב של פיליפ לאהם העביר מסירת רוחב לפרנק ריברי. הקשר הצרפתי הגביה מצוין לעברו של מריו גומז, שלא צריך יותר מזה כדי לנגוח מחמישה מטר פנימה את ה-0:1. בדקה ה-30 כבשה באיירן את השני, כשטוני קרוס הגביה כדור חופשי ותומאס מולר ניצל יציאה לא טובה של קווין טראפ כדי לנגוח פנימה את ה-0:2.

דורטמונד - לברקוזן 0:1

בשבוע שעבר חזרה דורטמונד למקום הראשון בזכות המעידה של באיירן והיא קיוותה להישאר שם גם לאחר המשחק הלא פשוט בכלל מול לברקוזן, שנמצאת בשיפולי הצמרת. זה אכן לא היה קל, אבל בסוף האלופה מצאה את השער בדקה ה-45. קובה בלשצ'יקובסקי הכניס מסירת עומק נהדרת לשינג'י קגוואה והקשר היפני פרץ קדימה, התגבר בקלות על בסטיאן אוזיפקה ובעט פנימה מקרוב את ה-0:1. דורטמונד, שגם חגגה בגביע השבוע, סוגרת משחק ליגה 15 ברציפות ללא הפסד וניצחון ליגה חמישי ברציפות. לברקוזן תנסה להתאושש בליגת האלופות. הבעיה - ברצלונה מחכה לה שם.

sheen-shitof

הסוד? שחיית חתירה

ביקור קצר בבריכה שינה לי את החיים - וגם לכם זה יקרה

בשיתוף TI SWIM

מנשנגלדבאך - שאלקה 0:3

מי היה מאמין שכך יהיה? מנשנגלדבאך ממשיכה להיות אחת הקבוצות הכי טובות ולבטח הכי מלהיבות בליגה. הפעם, הצליחו הסייחים, שרק לפני שבועיים הביסו 1:3 את באיירן מינכן, להביס 0:3 את שאלקה, יריבתה לצמרת. מרקו רויס כמובן, מייק האנקה וחואן ארנגו כבשו את השערים לקבוצה של לואיס פאברה, שרשמה ניצחון רביעי בחמשת המחזורים האחרונים והיא רחוקה רק שלוש נקודות מדורטמונד הראשונה.

גלדבאך עלתה ליתרון כבר בדקה השנייה, כשמסירת רוחב של פטריק הרמן מצאה את מרקו רויס, שהצליח להסתובב בצורה נהדרת על חוסה מנואל חוראדו ובנדיקט הובדס ובעט בצורה נהדרת לפינה הרחוקה את ה-0:1. הקבוצה של לוסיאן פאברה כבשה את השני בדקה ה-15 במהלך קבוצתי פשוט מושלם. מייק האנקה ביצע דאבל פס עם מרקו רויס ולאחר מכן עם חואן ארנגו, הכל בנגיעה אחת. הכדור חזר להאנקה, שבעט מושלם לפינה וקבע 0:2. בדקה ה-32 כבשו הסייחים את השער השלישי בבעיטה חופשית חלומית של ארנגו.

משחקים נוספים:

מיינץ - האנובר 1:1
למיינץ: מוחמד זידאן (7). להאנובר: ארתור סוביח (89)

שטוטגרט - הרטה ברלין 0:5
לשטוטגרט: ודאד איבסביץ' (25), מרטין הרניק (28, 41, 59), שינג'י אוקזקי (32)

ורדר ברמן - הופנהיים 1:1
לברמן: מרקו ארנאוטוביץ' (90). להופנהיים: יאניק וסטרגארד (4)

כדורגל גרמני בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully