וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: הפועל רעננה גברה 0:1 על מכבי אום אל פאחם

הקבוצה מהשרון חזרה למאבקי הצמרת עם שער של גארקליץ'. הפועל ירושלים גברה 0:2 על בני לוד בקרב הסינדרלות

אחרי סיבוב הגביע המרתק, בו עשו חלק מקבוצות הליגה השנייה חיל ולא פחות משבע מהן אף העפילו לשמינית הגמר, הן חוזרות בסוף השבוע הקרוב למחזור ה-23 בליגה, עוד מחזור בדרך להכרעה בליגה הכל כך מסקרנת הזו, בה חצי ליגה רואה את עצמה כמועמדת לעלייה, עוד לפני קיזוז וכאשר כרטיס בודד לליגת העל עומד על הפרק. אמש (שישי) נפתח המחזור עם שלושה משחקים: בקרב בין שתי המפתיעות הגדולות של הגביע הפועל ירושלים ובני לוד, המשיכו האדומים את השבוע החלומי עם ניצחון 0:2 ועל הדרך גם דלגה לפחות זמנית למקום השלישי. הפועל נצרת עילית והפועל הרצליה נפגשו לקרב תחתית לוהט והנצרתים הבהירו היטב איזו קבוצה שייכת לליגה הלאומית ומי בדרך לירידה עם ניצחון 1:4. במשחק נוסף, הפועל אשקלון גברה 1:2 על בית"ר תל אביב/רמלה. היום נערכו צמד משחקים נוספים: מכבי הרצליה סיימה ב-0:0 מאכזב מול מכבי בת ים ואילו הפועל רעננה גברה 0:1 על מכבי אום אל פאחם. המחזור יושלם כרגיל ביום שני.

משחקי שישי

הפועל ירושלים - בני לוד 0:2

המשחק הזה כמו נכתב בכוכבים. כשהסתכלו אנשי שתי הקבוצות בלוח המשחקים, כולם כנראה חשבו שהם יגיעו למשחק הזה כששתיהן מחוץ לגביע, אבל הפועל ירושלים הדהימה את מכבי תל אביב ובני לוד זרקה את בית"ר ירושלים אחרי קרב מילולי חם לא פחות מהמשחק ושתיהן הגיעו לטדי בתור המנצחות הגדולות של סיבוב ח' בגביע המדינה. אם כל זה לא הספיק, למשחק הזה היו גם השלכות ישירות על העלייה, כשהניצחון של ירושלים צימק את הפער בין הקבוצות לשתי נקודות בלבד ושלח את האדומים למקום השלישי. עבור לוד היה זה הפסד ליגה ראשון אחרי עשרה משחקים והיא לא ניצחה בטדי מאז 2007. בדקה ה-41 הגיע השער הראשון, לאחר שאיציק כהן הוכשל על ידי שוער לוד יוסף אזברגה בסיומה של מתפרצת קטלנית. את הפנדל לקח גיבור הגביע של ירושלים מתי אברהם והוא שלח את הכדור פנימה. הקצב בטדי נרגע במחצית השנייה, אבל שער ביזארי של איציק כהן בדקה ה-72 סגר את המשחק וקבע ניצחון ירושלמי.

הפועל נצרת עילית - הפועל הרצליה 1:4

ניצחון קריטי לנצרת עילית בקרב התחתית, שקבע הפרדת כוחות, אולי באופן סופי. המארחת פירקה את ההרצליאנים, שפשוט לא מצליחים לצבור נקודות בשני משחקים רצופים. זה היה קצר וכואב עבור הרצליה, אחרי בליץ בסיום המחצית הראשונה. הייל חשאן כבש את הראשון בדקה ה-40, אחמד דיאב הכפיל כעבור שישים שניות ומאיר גבאי השלים את ההתעללות, רגע לפני הירידה לחדרי ההלבשה. אמיר דיאב עוד צימק בדקה ה-80, אבל טרס שולקובסקי חתם את התוצאה ארבע דקות לסיום.

הפועל אשקלון - בית"ר תל אביב/רמלה 1:2

אשקלון הגיעה אחרי שחטפה רביעייה מהפועל רמת גן במחזור שעבר וראתה את הצמרת בורחת. תל אביב/רמלה קיוותה להתאושש ממשחק הגביע הטראומטי שחוותה מול הפועל כפר סבא, שם שער יתרון בדקה ה-91 לא הספיק ולאחר שוויון דרמטי, הפסידו הבית"רים בדו קרב פנדלים והודחו. המקומיים עקצו פעמיים, בתחילת ובסוף המחצית הראשונה, עם שערים של מאור אסור בדקה ה-2 ואילן רנקוביץ' בדקה ה-45. דווקא לאחר שמור גולן ספג כרטיס אדום בדקה ה-59, תל אביב/רמלה הצליחה לצמק משער של איציק אבושדיד, שאחרי הצמד בגביע המשיך להפציץ גם בליגה, אבל זה לא הספיק לשוויון.

משחקי שבת

מכבי הרצליה - מכבי בת ים 0:0

הרצליה נהנתה מהרבה מאוד מזל ושער ניצחון מול גבעת אולגה בדקה ה-92 סידר לה כרטיס לשמינית הגמר באמצע השבוע, אבל הליגה ממשיכה לברוח לה אחרי סדדרת תוצאות לא טובות. בת ים עצרה מעט את הנפילה ואחרי פיטוריו של המאמן איתי מרדכי היא עם תיקו שני רצוף, אבל גם עם משחק שישי ללא ניצחון והיא רק ארבע נקודות מעל לקו האדום. כמו בכל שלושת המשחקים הקודמים בין הקבוצות שנערכו בהרצליה, גם זה הסתיים בתיקו, שלא משרת אף אחת משתיהן.

הפועל רעננה - מכבי אום אל פאחם 0:1

ניצחון חשוב מאוד לרעננה ואיציק עובדיה, שחוזרים לחבורת הצמרת ונמצאים רק ארבע נקודות מהפסגה. אום אל פאחם העייפה, שעלתה לשמינית גמר הגביע אחרי 120 דקות מתישות, לא ניצחה בחוץ כבר שלושה חודשים וגם הפעם היא נכנעה לשער של ג'ורג' גארקליץ' בדקה ה-43. רעננה סוגרת משחק ביתי מספר 11 ללא הפסד.

הליגה הלאומית בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully