וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קורנפיין לשחקנים: "עזיבת נעים לא מסירה מכם אחריות"

9.2.2012 / 15:52

יו"ר בית"ר ירושלים דיבר עם השחקנים באימון: "אשב בכל אימון ואסתכל מהצד, אם אראה הפרת משמעת שחקנים ישלמו על זה"

יושב ראש בית"ר ירושלים איציק קורנפיין שוחח היום (חמישי) עם השחקנים באימון הקבוצה לאחר סיום תפקידו של יובל נעים ודיבר איתם על המשך הדרך. קורנפיין אמר לשחקנים: "בעקבות התוצאות האחרונות, יובל לקח אחריות ועזב, אבל זה שהוא עזב לא מסיר מאף אחד את האחריות, והאחריות שלנו היא להביא תוצאות, נשמה וכדורגל. אנחנו נכשלים כולנו עד כה, אולי זה נוח וקל שמאמן מתחלף וזאת הפעם השלישית שזה קורה כאן, אבל האחריות מוטלת עליכם. אם לא תפנימו ולא תתנו מה שאתם צריכים לתת זה לא יעזור, אם אתם חושבים שההתנהלות שלכם טובה אז אתם משלים את עצמכם".

קורנפיין שלח מסר ברור: "יש לנו מאבקים קשים, מאבקי הישרדות, יש לכם אחריות כבדה על הכתפיים. עדיין לא פניתי לאף מאמן, בתקופה הקרובה חנן אזולאי וסרגיי טרטיאק יאמנו את הקבוצה. ראיתי בתקופה האחרונה דברים שחרו לי אבל הבלגתי עליהם מכיוון שלא רציתי להתערב לצוות המקצועי, ביטלתי את כל הפגישות שלי לתקופה הקרובה ואני אשב בכל אימון ואסתכל מהצד. אם אני אראה משהו קטן שקשור למשמעת, שחקנים ישלמו בכיס שלהם ויישבו לידי ביציע. מי שלא יבצע הוראות ולא יהיה מחויב, ישלם על כך. הגעתי לבית"ר ירושלים בגיל 24 ובמשך 12 שנים התרגשתי ללבוש כל פעם את החולצה של בית"ר. אני מרגיש שאתם לא מעריכים את החולצה מספיק ואם אני ארגיש שיש כאן שחקנים שממשיכים עם זה, הם יישבו ביציע".

לאחר דבריו של קורנפיין, אמר אזולאי לשחקנים כי הוא מאמין בהם וכי הוא מצפה מהם שישחקו עבור עצמן ועבור המועדון. "אני מאמין בכם מתחילת העונה, גידלתי את מרביתכם עוד במחלקת הנוער, אל תשחקו בשבילי, שחקו בשביל בית"ר ובשבילכם. כשחקן אף פעם לא אהבתי להפסיד, שיחקתי בחמישה גמרים וזכיתי בכולם. אני אעבוד איתכם אישית, נישאר כאן שעות נוספות בשביל להשתפר עוד ועוד. יש לי דרישות מכם ואני לא אחסוך בכך".

בתוך כך, קובי מויאל קיבל אתמול זריקה בעקבות מתיחה במפשעה במטרה להיות כשיר למשחק. היום פרש השחקן מהאימון בעקבות כאבים ועשוי להחמיץ את המשחק בשבת נגד עירוני ניר רמת השרון. סטיבן כהן מוצהב וייעדר מהמשחק.

יובל נעים: ”עם לב חלש אי אפשר לעבוד פה”

בית"ר ירושלים בוואלה! ספורט

כדורגל ישראלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully