וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נעים: "עם לב חלש אי אפשר לעבוד פה"

9.2.2012 / 11:35

יובל נעים הודיע על סיום תפקידו בבית”ר ירושלים אחרי חצי שנה בלבד: ”כשהפסדנו לשתי קבוצות מהמגזר, הבנתי שזה יותר מדי"

קובי אליהו

יובל נעים קיים היום (חמישי) מסיבת עיתונאים שבה הוא הודיע באופן רשמי על סיום תפקידו בבירה. המאמן, שהגיע בתחילת העונה במקומו של דוד אמסלם, מי שהתפטר ממש לפני תחילת העונה, החליט לסיים את תפקידו. נעים נפגש אתמול עם איציק קורנפיין, והיום גמלה בליבו של המאמן לסיים את תפקידו יומיים בלבד לאחר ההדחה המפתיעה של בית"ר ירושלים מגביע המדינה, אחרי הפסד בפנדלים להפועל בני לוד, ולמרות הצהרתו כי לא יעזוב את הקבוצה. נעים הדגיש במסיבת העיתונאים כי ההחלטה לעזוב הייתה כל כולה שלו, ואף אחד מבית"ר ירושלים לא אמר לו לעזוב.

דרור קשטן ומוטי איוניר הם המועמדים הכמעט ודאיים להחליף את יובל נעים בבית"ר ירושלים. היו"ר איציק קורנפיין תומך בהבאתו של קשטן בעוד שנציגיו של ארקדי גאידמק תומכים במועמדותו של איוניר או כל שם אחר.

יובל נעים מודיע על התפטרותו מבית"ר ירושלים במסיבת עיתונאים. קובי אליהו
"בעתיד עוד אחזור לאמן את בית"ר ירושלים". יובל נעים/קובי אליהו

"אני לא מצטער שהגעתי לקבוצה גדולה כמו בית"ר ירושלים", הצהיר המאמן בפתח מסיבת העיתונאים. "הגעתי לקבוצה שאף מאמן אחר לא רצה להגיע אליה. אף מאמן לא הגיע בסיטואציה כזו. עשיתי את זה בלב שלם ובאמונה מלאה. אני עוזב מועדון חם ואוהב, ואני מתפלל שבית"ר תצליח להישאר בליגה. בית"ר זה מקום מאוד לחוץ שקשה לעבוד בו. אני מודה לקהל של בית"ר ירושלים למרות שבשבועיים האחרונים הם היו קשים. אף מאמן לא קיבל אהבה כמו שקיבלתי. לא הגעתי לבית"ר בגלל הכסף אלא בגלל האהבה. ידעתי שאני מגיע למקום שכל מאמן רוצה להיות בו. גם עכשיו כשאני עוזב, ויתרתי על כסף ומשכורות שמגיעות לי מהקבוצה. אחרי המון מחשבה החלטתי לסיים בלב כבד את דרכי במועדון הזה. אני בטוח שבעתיד עוד אחזור לאמן את בית"ר ירושלים".

נעים נשאל מה השתנה מההחלטה שלו לאחר המשחק נגד לוד להישאר, והסביר: "לא קרה שום דבר מאז המשחק נגד לוד. ברגע שהפסדנו לשתי קבוצות מהמגזר, זה היה יותר מדי. אף אחד לא דיבר איתי, אף אחד לא רצה לפטר אותי, לא נעלבתי למרות הפרסומים שהיו שפנו למאמן כזה או אחר. זה לא נכון. אנשים עם לב חלש לא יכולים לעבוד בבית"ר ירושלים".

המאמן הדגיש כי ליו"ר לא היה קשר להחלטה, ואמר: "בשיחה עם קורנפיין לא עלתה האפשרות שאפסיק את עבודתי. דיברנו על איך אנחנו יכולים להזיז את הקבוצה קדימה ולעשות תוצאות טובות יותר. כל אחד אמר את האני מאמין שלו והלכנו לישון עם זה בלילה. ההחלטה הייתה בידיי, וחשוב לציין שעד לרגע זה, אף אחד בבית"ר ירושלים לא אמר ליובל נעים שהוא מפסיק לעבוד בקבוצה. ההחלטה היא שלי, זה נעשה בלב כבד. ניתן למאמן אחר להוביל את הקבוצה למקומות טובים".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
יובל נעים מאמנה המתפטר של בית"ר ירושלים. קובי אליהו
קיבלתי הרבה סמסים מאוהדים ושחקנים. הכוח של יובל נעים זה החיבור שלו לשחקנים/קובי אליהו

נעים התייחס ללחץ בבית"ר ירושלים, ואמר: "כל חודש בבית"ר זה כמו שנתיים בקבוצה אחרת. לא היו שגיאות. בית"ר נמצאת במקום שבו היא צריכה להיות. בית"ר לא קבוצה טובה יותר מראשון, באר שבע או הפועל פתח תקוה. השנה המועדון נקלע לסיטואציה כזו שעד שצירפנו חמישה שחקנים לפני שבועיים, המועדון לא הביא אף שחקן. בסך הכל ההפסדים הקשים לסכנין בבית ולבני לוד היו יותר מדי בשביל המועדון הזה. קיבלתי הרבה סמסים מאוהדים ושחקנים. הכוח של יובל נעים זה החיבור שלו לשחקנים. קידמתי הרבה מאוד שחקנים והם יובילו את הקבוצה להרבה דברים יפים. הדבר החשוב זה שהמועדון יישאר בליגה, ונקווה מאוד שזה מה שיהיה.

"אני נמצא בבית"ר ירושלים חצי שנה, ואני מרגיש שירדו לי עשר שנים מהחיים", הוסיף בכאב. "בשיחות שהיו לי עם ברוכיאן, הוא הסביר כמה לחץ מופעל עליו. אחרי אימונים הוא לא יצא מהבית. הגענו למסקנה שאבירם לא יכול בסיטואציה הנוכחית לעזור לבית"ר. כשאתה עובד במועדון כזה, הזמן הוא פקטור מאוד משמעותי. צריך להשאיר את הבמה למישהו אחר כדי שישאיר את הקבוצה בליגה. הרגע הקשה ביותר בבית"ר ירושלים היה ההפסד לבני סכנין בטדי".

על מערכת היחסים עם קורנפיין, הוסיף: "מערכת היחסים עם קורנפיין היא מאוד טובה. עבדנו בשיתוף ובכבוד הדדי. אין לי מילה רעה להגיד עליו, עברנו דרך משותפת יחד עם תגובות לא כל כך טובות מהקהל, הוא איש משכמו ומעלה. חד משמעית איציק קורנפיין לא אמר לי פעם אחת שהוא רוצה שאני אלך הביתה, ואני מוכן ללכת למכונת אמת. גם אם הייתה יוצאת הודעה מסודרת, לא הייתי נשאר במועדון". על עתידו הוסיף: "אני החלטתי שעד סוף השנה גם אם אקבל הצעות, אני לא אאמן. אני רוצה לקחת קצת פסק זמן ואני בטוח שכבר בשנה הבאה אני אקבל משימה אחרת".

איציק קורנפיין יו"ר בית"ר ירושלים. קובי אליהו
"מערכת היחסים עם קורנפיין היא מאוד טובה. עבדנו בשיתוף ובכבוד הדדי". איציק קורנפיין/קובי אליהו

הסתיימה התחנה החמישית בקריירה

ביום שלישי הודיע נעים שהוא יישאר בקבוצה חרף המצב הקשה, אבל בשעות הערב אמש נפגש המאמן עם יושב ראש הקבוצה איציק קורנפיין, שם השניים דנו על עזיבתו את בית"ר ירושלים. עוזר המאמן חנן אזולאי צפוי להעביר את האימונים באופן זמני. המאמן הבין כי קורנפיין מעוניין בשינוי על הקווים, ועל אף שגל יוסף תמך בהישארותו של נעים, המאמן החליט כי אינו מעוניין להמשיך ללא הגיבוי של קורנפיין. מוטי איוניר ודרור קשטן הוזכרו בבית"ר כמועמדים למלא את המקום על הקווים. גם גיא עזורי ואלי כהן "השריף" מועמדים, כשבנוסף, בבית"ר בודקים גם את האפשרות לפנות לאלי אוחנה, שמסיים את חוזהו בנבחרת הנוער בתום העונה.

נעים הגיע לבית"ר באמצע אוגוסט, ימים ספורים לפני פתיחתה של העונה וכשהקבוצה מצויה תחת אי ודאות גדול. לצד תקופות טובות של הקבוצה מהבירה, היו הרבה יותר תקופות קשות. מלבד ההפסד בגביע, בית"ר ירושלים הפסידה ב-12 מתוך 24 משחקי הליגה שלה, והיא נמצאת בסכנת ירידה ממשית עם שתי נקודות בלבד יתרון מעל הפועל באר שבע, שנמצאת מתחת לקו האדום.

עבור נעים, ששיחק במרבית הקריירה שלו בהפועל רמת גן, בית"ר ירושלים הייתה התחנה החמישית בקריירת האימון, לאחר שאימן בעבר את מכבי רמת עמידר, הפועל רמת גן, הפועל פתח תקוה ובני סכנין (אותה אימן שבועות בודדים בלבד עד שהתפטר לפני פתיחת העונה). בקיץ האחרון נחקר נעים במסגרת פרשת "הכדור המרכזי", בחשד כי הוא וחברו בן כהן סחטו את גל חצור, אחד מבעלי הפועל פתח תקוה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully