וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: יובל נעים יערוך מסיבת עיתונאים, ויודיע על עזיבתו

8.2.2012 / 21:46

איציק קורנפיין חש שבית”ר ירושלים צריכה שינוי אחרי ההדחה מהגביע. הצדדים נפגשו, המאמן החליט לסיים את תפקידו

יובל נעים בדרך החוצה מבית"ר ירושלים. ההפסד בגביע המדינה אמש (שלישי) בפנדלים מול בני לוד יוביל לשינויים בלתי נמנעים על הקווים בבית"ר, כשיובל נעים יודיע על עזיבתו את התפקיד.

אתמול נעים הודיע שהוא יישאר בקבוצה חרף המצב הקשה, אבל היום הוא נפגש בשעות הערב עם יו"ר הקבוצה איציק קורנפיין, שם השניים דנו על עזיבתו את בית"ר ירושלים. אומנם קורנפיין ונעים הודיעו כי יישנו על זה בלילה ורק מחר במסיבת עיתונאים רשמית יודיעו על ההחלטה הסופית, אבל נעים החליט לעזוב. עוזר המאמן חנן אזולאי צפוי להעביר את האימונים באופן זמני. לאחר התלבטויות, הוחלט כי נעים יקיים את מסיבת העיתונאים לבד.

נעים הגיע לאימון היום כשהכל כרגיל מבחינתו, אך מאחורי גבו התחוללו אירועים אחרים. במהלך הבוקר נפגש קורנפיין עם גל יוסף, לו יש השפעה גדולה על ארקדי גאידמק, ואחד מאנשיו של הבעלים. לאחר האימון נודע לנעים על הדיון, והוא קיבל זימון לשיחה בערב.

המאמן הבין כי קורנפיין מעוניין בשינוי על הקווים, ועל אף שיוסף תמך בהישארותו של נעים, נעים החליט כי אינו מעוניין להמשיך ללא הגיבוי של קורנפיין וכי הוא צפוי לסיים את תפקידו במועדון בהסכמה משותפת.

מוטי איוניר ודרור קשטן הוזכרו בבית"ר כמועמדים למלא את המקום על הקווים. גם אלי כהן "השריף" מועמד, כשבנוסף, בבית"ר בודקים גם את האפשרות לפנות לאלי אוחנה, שמסיים את חוזהו בנבחרת הנוער בתום העונה.

נעים הגיע לבית"ר באמצע אוגוסט, ימים ספורים לפני פתיחתה של העונה וכשהקבוצה מצויה תחת אי ודאות גדול. לצד תקופות טובות של הקבוצה מהבירה, היו הרבה יותר תקופות קשות. מלבד ההפסד אמש בגביע, בית"ר הפסידה ב-12 מתוך 24 משחקי הליגה שלה, והיא נמצאת בסכנת ירידה ממשית עם שתי נקודות בלבד יתרון מעל הפועל באר שבע, שנמצאת מתחת לקו האדום.

עבור נעים, ששיחק במרבית הקריירה שלו בהפועל רמת גן, בית"ר ירושלים הייתה התחנה החמישית בקריירת האימון, לאחר שאימן בעבר את מכבי רמת עמידר, הפועל רמת גן, הפועל פתח תקוה ובני סכנין (אותה אימן שבועות בודדים בלבד עד שהתפטר לפני פתיחת העונה). בקיץ האחרון נחקר נעים במסגרת פרשת "הכדור המרכזי", בחשד כי הוא וחברו בן כהן סחטו את גל חצור, אחד מבעלי הפועל פתח תקוה.

בתוך כך, בית"ר ירושלים הורשעה בהתפרעות אוהדים (זריקת שקית גרעינים על שחקן בני סכנין במחזור האחרון) ונקנסה ב-10,000 שקלים.

עדכון ראשון: 16:55

בית"ר עפה מהגביע עם הפסד בפנדלים לבני לוד

אתמול נעים עוד התעקש: "חד משמעית, אני נשאר"

בית"ר ירושלים בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully