וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יובל נעים: "אני נשאר בבית"ר, חד משמעית"

7.2.2012 / 21:40

מאמנה של בית"ר ירושלים לא חושש למעמדו אחרי ההדחה מגביע המדינה על ידי בני לוד. אבו סובחי: "יום ניצחון לכל המגזר"

ברני ארדוב

צילום וידאו: נועם אשל
עריכת וידאו: אמיר קוטיגרו

מיד בסיום המשחק בו הודחה בית"ר ירושלים על ידי בני לוד מגביע המדינה, ספג מאמנה יובל נעים לא מעט ביקורות. עם זאת, נעים נשמע נחוש בדעתו להמשיך בקבוצה, למרות הכל. בסיום המשחק הוא אמר: "אני אעשה הכל כדי שבית"ר תישאר בליגה, אני נשאר כאן, חד משמעית. התקופה קשה, אבל דווקא עכשיו צריך להיות חזקים. התחושה היא קשה מאוד, שיחקנו ללא 5-6 שחקנים אבל אני לא רוצה לתרץ. עכשיו צריך להתרכז בליגה.

"כבר חודשיים אומרים לי שאני לא אמשיך, אבל אני כאן", אמר מאמן בית"ר, יובל נעים. "כל מה שיעשה טוב לבית"ר אני אכבד. אם יחליטו שאני לא ממשיך, אני אקבל את זה. מאמנים גדולים ממני פוטרו. יש גורם אחד שקוראים לו איציק קורנפיין, אם הוא יגיד לי שהכי טוב זה שאני אלך הביתה, אני אעשה את זה, אין שום בעיה. אף אחד לא רצה להגיע לבית"ר בתחילת העונה, ידענו שיהיו תקופות קשות בתחתית. להישאר בליגה זה כמו אליפות, אני יודע לאן נכנסתי". בסיום המשחק התייחס המאמן גם למאמן בני לוד, סולימאן אזברגה, ואמר: "אני אאמן את נבחרת אירן לפני שהוא יאמן את בית"ר". בלי קשר, הקבוצה תנסה לצרף חלוץ בהעברה חופשית.

ערן לוי הוסיף: "אני מאוד מאוכזב. עצם זה שמדובר גם בהפסד בגביע וגם לבני לוד, שזה היה חשוב לאוהדים אחרי כל הבלגן שהיה לפני המשחק. היה משחק קשה, אבל הגענו להרבה הזדמנויות ופספסנו הרבה. באופן אישי, באתי הכי מפוקס והייתי צריך לסיים עם שער ואולי יותר. כואב לי בשביל הקהל ובשביל יובל. הוא הכי מתאים להמשיך איתנו, אנחנו אוהבים אותו ומעריכים אותו ועם קצת יותר מזל לא היו מדברים עליו עכשיו. אין לנו את הזמן לתפוס את הראש ולבכות, אנחנו צריכים להתרומם כי לא נותר לנו כלום חוץ מלהילחם על ההישארות בליגה וחובת ההוכחה הגדולה היא עלינו".

אבו סובחי: "זה יום ניצחון לכל המגזר"

יו"ר בני לוד, אבו סובחי, סיפק את הכותרות הגדולות לפני המשחק נגד בית"ר ירושלים כשדיבר בעיקר נגד האוהדים שלה. גם אחרי הניצחון, אבו סובחי לא חזר בו ונשמע עצבני על הקללות שהטיחו בו אוהדי בית"ר ירושלים באצטדיון בראשון לציון. אבו סובחי אמר בסיום: "אין לי חרטות על שום דבר. הקהל של בית"ר כל המשחק קילל אותי את הקללות הכי גרועות. הניצחון הזה היום הוא ניצחון לכל המגזר בארץ. גם כשיובל נעים יילך הביתה, וגם שהקבוצה הזו תרד לליגה הלאומית. אנחנו נראה לכולם מי זו בני לוד. אני מצדיע לשחקנים, מגיע להם כל הכבוד. זה ניצחון מתוק ומעניק אותו לכל הקהל היפה שהגיע לכאן. אני שמח לאידו של יובל נעים בגלל שהוא לא לחץ את היד של אחי. מגיע לו ללכת הביתה. בשלב הבא לא איכפת לי את מי אני אפגוש, העיקר שניצחנו את בית"ר. אנחנו הולכים גם על עלייה וגם על הגביע"

מאמנה של בני לוד, סולימאן אזברגה הוסיף: "זה אחד הניצחונות הכי יפים בחיים שלי מאז שהתחלתי לאמן. כל הזמן האמנתי, והסברתי לשחקנים שזה אפשר. זו לא הקבוצה מלפני ארבע שנים. עמדנו נכון, עשינו את העבודה, המשמעת הטקטית הייתה ברמה גבוהה. אי אפשר לקחת מהשחקנים האלה את מה שהם עשו היום. אין מילים לתאר את ההישג. אני חושב שהקבוצה הטובה יותר ניצחה. אני מקווה שאני אקבל הצעה לאמן את בית"ר בסיום המשחק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully