וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם סדרת החינוך של טוטו תמוז הסתיימה?

אחרי שלא שותף במשחק הגביע נגד יבנה, בהפועל תל אביב מקווים שהחלוץ הסיק מסקנות בעקבות התבטאויותיו נגד טביב

בהפועל תל אביב נשמו אתמול (רביעי) לרווחה אחרי שניצחו את מכבי יבנה 0:3 ועברו בשלום את סיבוב ח' בגביע המדינה. בקבוצה ינסו להמשיך במומנטום גם במשחק הליגה הקרוב נגד הפועל ראשון לציון בחוץ (שבת, 18:20). מהמשחק הזה ייעדר המגן המוצהב יגאל אנטבי, כאשר גם הבלם הסלובני מרקו שולר נמצא בספק גדול בשל מתיחה במפשעה. רק באימון הערב תתברר כשירותו של שולר ויוחלט אם הוא יעמוד לרשות הצוות המקצועי לקראת המשחק בשבת.

מי שלא שותף אתמול נגד יבנה הוא החלוץ טוטו תמוז, ולמרות שכלפי חוץ הסיבה הרשמית היא פציעה קלה בברכו, משיחות עם גורמים במועדון מתברר שתמוז עבר סדרת חינוך קטנה, וסופסל ככל הנראה בשל התבטאויותיו כנגד הבעלים אלי טביב. זה קרה בסיום משחק התיקו המאופס נגד מ.ס אשדוד בשבת שעברה. כזכור, התייחס תמוז לנושא אי מעברו למונאקו הצרפתית, ואמר כי הוא חש בגידה מצד הבעלים. בהפועל תל אביב לא אהבו את דבריו של החלוץ, ולכן הוא סופסל וכלל לא שותף מול יבנה. "לא אהבנו את ההתבטאויות של טוטו, כל שחקן במועדון צריך להבין את מקומו. אם הוא למד לקח? את זה נראה מעתה והלאה", אמר גורם במועדון. נכון לעכשיו נראה שתמוז צפוי לחזור להרכב במשחק בשבת.

נוסא איגייבור התייחס להפועל ראשון לציון בעקבות הפסדה לבית"ר כפר סבא בגביע המדינה ואמר: "אותי לימדו להיזהר מחיה מסוכנת, נצטרך לשים לב אליהם למרות שעל הנייר אנחנו יותר טובים". על מצבה של הפועל תל אביב וכל מה שקורה מסביב למועדון אמר השחקן הניגרי: "אני מניח שהגעתי בתקופה קשה. אין משהו שאני יכול לעשות, אני כבר כאן וצריך לעשות את המקסימום. אני לא יודע מה לומר בנוגע לקרע בין טביב לקהל, אבל לפעמים זה מפריע ומקשה על הריכוז. לפעמים זה מפריע לכולם, אבל כמו שאמרתי אנחנו רק רוצים להתרכז בליגה ולהמשיך לעשות הכל עד לסיום העונה".

צפו בהפועל תל אביב מנצחת 0:3 את מכבי יבנה

הפועל תל אביב בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully