וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורו 2012 ישודר בערוץ 10, ערוץ 9 ובצ'רלטון

19 מתוך 31 המשחקים בטורניר ישודרו בערוצים פתוחים, הגמר יועבר בערוץ 10. ספורט1 וספורט2 ישדרו 12 משחקים מוקדמים

חברת "צ'רלטון" שתפיק את השידורים הישירים לארץ מטורניר יורו 2012, הודיעה הבוקר (חמישי) ש-31 המשחקים ישודרו בערוצי הספורט שלה, כמו כם בערוצים 9 ו-10. 19 מבין 31 המשחקים ביוני ישודרו בערוצים הפתוחים, כשערוץ 9 ישדר בין השאר את משחק הפתיחה ואת אחד ממשחקי חצי הגמר, בעוד שערוץ 10 ישדר את משחק הגמר, את חצי הגמר השני ואת רבעי הגמר. ערוצי ספורט1, ספורט2 וספורט1 HD ישדרו 12 משחקים אשר יתקיימו בשעה 19:00.

את השידורים יעטוף אולפן נוצץ ויוקרתי עם טובי המגישים ואורחים רבים. האולפן ייפתח כל יום בשעה 18:00 וילווה את המשחקים בפרשנויות ובתוכנית סיכום אשר תיערך בסיום יום המשחקים. ליאונד בלחמן מנכ"ל ערוץ 9 מסר: "אני שמח לבשר ולהזמין את אוהדי הכדורגל בישראל לחוויית כדורגל מדהימה. ערוץ 9 יפתח את שידורי האליפות וישדר את טקס הפתיחה והמשחק לאחריו, זאת לצד משחקיהן של הנבחרות הבכירות של היבשת בהן ספרד, אנגליה ועוד. בכך ממשיך בעצם ערוץ 9 בשידור אירועי הספורט המשמעותיים בארץ ובעולם". מערוץ 10 נמסר:" אנחנו תמיד שמחים לשדר אירועי ספורט גדולים ויוקרתיים".

מצ'רלטון נמסר: "אנחנו גאים להביא שוב את שידורי הטורניר היוקרתי ביותר בעולם לקהל צופינו ולאוהדי הכדורגל בישראל ושמחים על שיתוף הפעולה עם ערוץ 9 וערוץ 10. כולנו צפייה לאירוע הכדורגל המרכזי של אירופה ובטוחים בהצלחתו ,נשמח להמשיך להוביל את שידורי הספורט בישראל ולהביא את אירועי הספורט הגדולים בעולם לקהל הצופים בארץ".

כדורגל עולמי בוואלה! ספורט

  • עוד באותו נושא:
  • יורו 2012

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully