וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במכבי חיפה מתכוננים להופעה ה-400 של יניב קטן

9.2.2012 / 9:10

הקפטן (396) יהפוך בקרוב לסגן מלך ההופעות בכל הזמנים ויעבור את בנאדו. שחקן: "בגביע אין חוקים, העיקר שעברנו"

קפטן מכבי חיפה, יניב קטן, יערוך בחודש הבא את ההופעה ה-400 שלו בקבוצה ויהפוך לסגן מלך ההופעות של הירוקים בכל הזמנים, כשיעבור את אריק בנאדו שהשלים 399 הופעות במדי הקבוצה. במועדון שוקלים לערוך טקס הוקרה צנוע לשחקן, שעל פי ההערכות לא יוכל לשבור את השיא של אלון חרזי, שרשם 495 הופעות במדי הקבוצה. "לעבור במספר ההופעות את אריק בנאדו הוא לא דבר של מה בכך. קטן נכנס לפנתיאון שלנו", אמרו בחיפה.

העימות הקולני אתמול בין בויאן שראנוב ליוריצה בוליאט לא גלש לפסים אלימים יותר ולאחר המשחק השניים שוחחו כרגיל, אך יחד עם זאת נראה כי הביקורת של השוער לא עשתה טוב לבלם, שבחיפה העידו לאחרונה שהוא סובל מחוסר ביטחון בגלל הביקורת שהופנתה כלפיו. כזכור, שראנוב כעס מאוד על השער שספג בתוספת הזמן אמש מול מכבי באר שבע וביקר את בוליאט לעיני השחקנים: "הגול באשמתך, שברת את קו ההגנה". בוליאט ענה: "מה אתה רוצה ממני? לא אני אשם בגול. ימפולסקי נשאר מאחור, היינו במצב של אופסייד". שחקנים סיפרו לאחר המשחק כי שראנוב סיפר שרצה לשמור על שער נקי. "בוליאט נמצא דווקא במגמת שיפור, אבל זה עדיין לא תואם את רמת הציפיות ממנו", אמרו אתמול בקבוצה. למרות השער שספג, איש במועדון לא בא בטענות לשראנוב, ששמר על יציבות לאורך המשחק. שחקן בקבוצה התייחס לשערים שנכבשו על ידי שניים משחקני ההגנה. "בגביע אין חוקים, ראינו מה קרה למכבי ובית"ר", אמר, "המטרה הייתה לעבור שלב. לא הייתה לנו שום כוונה לייצר עוד סינדרלה".

לקראת המשחק ביום שני מול מכבי פתח תקוה. עידן ורד יחזור לסגל לאחר ריצוי הרחקה של שני משחקים בפועל בעקבות פרשת היריקה. גם אוראל דגני יחזור לסגל, אבל החזרה של אייל משומר להרכב יוצרת דילמה קשה לאלישע לוי שייתכן מאוד שיעדיף להמשיך עם המגן הוותיק בהרכב. הדילמה של לוי אמורה להיות בנוגע לקישור האחורי, שיחסר את גוסטבו בוקולי. אדין צוצאליץ' או ערן רוזנבאום עשויים למלא את מקומו. אם הבוסני יעלה לקישור, סארי פלאח יפתח בהרכב. אפשרות אחרת: אייל גולסה יחזור לעמדה אותה הוא מכיר היטב: קשר אחורי נוסף. ויאם עמאשה שעדיין לא חזר לאימוני ריצה ותמיר כהן שצפוי להיעדר לפחות עד אפריל לאחר שיעבור ניתוח ייעדרו. החלוץ דניאל צסארץ צפוי לחזור לסגל.

בחיפה הבהירו גם השבוע למכבי נתניה שהם מעוניינים מאוד לצרף את חן עזרא. הצדדים עשויים לסכם בקרוב על פיצוי במטרה להעבירו בעונה הבאה לקבוצה. אנדריי פיליאבסקי יחזור לתחילת האימונים והמאמן הבא יחליט האם להשאירו. סינטאיהו סלליך יחזור לסגל.

צפו במכבי חיפה מנצחת 1:2 את מכבי באר שבע בגביע

כדורגל ישראלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully