וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע המדינה: מכבי חיפה ניצחה 1:2 את מכבי באר שבע

וואלה! ספורט

8.2.2012 / 22:36

צוצאליץ' כבש שער בכורה (37), משומר הכפיל בפנדל (81) ודנין צימק (92). האלופה, שלא תשמור על התואר, עלתה לשמינית

בשנה שעברה מכבי חיפה הגיעה זכתה באליפות והגיעה בתור אלופת המדינה לגמר הגביע, שם הפסידה להפועל תל אביב. השנה, הירוקים יותר קרובים לקו האדום מאשר למקום הראשון, כך שכל מה שנשאר להם כרגע זה גביע המדינה. הערב (רביעי), בסיבוב ח', חיפה עשתה את העבודה בקושי רב עם 1:2 בחוץ מול מכבי באר שבע ועלתה לשמינית הגמר. החדשות הטובות: שער בכורה בירוק לבלם הרכש אדין צוצאליץ'. אייל משומר השלים בפנדל (81) אחרי הכשלה על סיידו יאיא ואדיר דנין כבש שער מצמק (92) שהוא לא ישכח לעולם.

אייל גולסה שחקן מכבי חיפה. קובי אליהו
נותר רק הגביע. גולסה/קובי אליהו

מכבי חיפה רגילה להגיע לאצטדיון וסרמיל בבירת הנגב, אבל בדרך כלל זה למשחק מול הקבוצה הבכירה של העיר, הפועל באר שבע. השנה, כשהאלופה הגיעה לאצטדיון היא יצאה עם 1:1 מאכזב והפעם היא לא הייתה מוכנה לקנות תוצאה כזו, בטח לאחר שראתה איך בית"ר ירושלים הפסידה לבני לוד בתום דו קרב פנדלים.

ההגרלה הנוחה הועידה לחיפה משחק קל מאוד על הנייר מול נועלת הטבלה בליגה השנייה, שניצחה רק שלוש פעמים העונה ולמעשה לא ניצחה כלל בחודש וחצי האחרונים, אבל כנראה שחיפה של העונה לא הרבה יותר טובה מקבוצות ליגת המשנה והיא אומנם שלטה והחטיאה לא מעט, אבל בסופו של יום זה עוד משחק שהאוהדים של חיפה לא ממש ירצו לזכור.

באר שבע ניסתה להדהים, אבל לא היו לה הכלים ויום טוב של גליל בן שנן שמר אותה במשחק. לצערו, השוער נכנע לנגיחה של אדין צוצאליץ', שכבש בנגיחה מקרוב בדקה ה-37 את שערו הראשון במדים הירוקים. בדקה ה-81, סיידו יאיא הוכשל ברחבה ואייל משומר סגר עניין עם פנדל מדויק לפינה הימנית של בן שנן. רגע לפני השריקה, הגנת חיפה חזרה לסורה ואדיר דנין שבר את מלכודת הנבדל כדי לצמק. חיפה עולה לשמינית הגמר, אבל ביכולת הזו היא לא תגיע הרבה יותר רחוק.

מהלך המשחק

דקה 5: גולסה הכניס לטואטחה, שהשאיר את עזריאל לבד משמונה מטרים, אבל בן שנן הדף בצורה מדהימה את הבעיטה של החלוץ.

דקה 12: טואטחה הגביה, צוצאליץ' נגח מעל המשקוף.

דקה 15: בוקולי בעט חזק מחוץ לרחבה, בן שנן המשיך להיות במקום ולתסכל את הירוקים.

דקה 37: גול! חיפה פרצה את הסכר ומי שהתכבד בשער בכורה במדים הירוקים הוא הבלם אדין צוצאליץ', שנגח פנימה כדור חופשי. 0:1 לחיפה.

דקה 50: ליאור בננו היה קרוב לשוויון, אבל הכדור שלו חמק החוצה.

דקה 65: עזריאל ממשיך להחמיץ. הפעם גולסה הניח לו כדור נפלא במצב טוב, אבל החלוץ בעט לשמיים.

דקה 71: ימפולסקי מצא את תורג'מן לבד במרכז הרחבה, הבעיטה של החלוץ הייתה רעה מאוד והחוצה.

דקה 81: גול! עכשיו זה נגמר. יאיא הוכשל ברחבה, משומר שלח את הפנדל לפינה הימנית ולא השאיר לבן שנן סיכוי, 0:2.

דקה 82: ימפולסקי היה חייב לכבוש אבל בעט החוצה מתוך הרחבה.

דקה 92: גול! חור גדול בהגנה של חיפה, דנין הגיע מול שראנוב וכבש שער ניחומים מתוק. 1:2.

הרכב מכבי באר שבע: גליל בן שנן, יניב איפרגן (יוגב אלקבץ, 58), נדב קידר, עדי תמיר, אדיר דנין, מתן גנון (שי ביטון, 83), אור בננו, זוהר חוגג, פיראס עווד, גאגה צ'חטיאני (אלירן אפריאט, 65), עומר מולאי.

הרכב מכבי חיפה: בויאן שראנוב, אייל משומר, יוריצה בוליאט, אדין צוצאליץ', טאלב טואטחה, גוסטבו בוקולי, סיידו יאיא, אייל גולסה (דור כוכב, 79), מוחמד גדיר (דלה ימפולסקי, 59), חן עזריאל (שובל גוזלן, 73), אלון תורג'מן.

מכבי חיפה בוואלה! ספורט

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully