וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוצ'ט: "חלום הטרבל חי וקיים", בן שמעון: "אתם גברים"

תהל אלון

9.2.2012 / 8:08

בקרית שמונה חגגו את ההעפלה לשמינית הגמר, המאמן שפע מחמאות. עוד מהקשר: "מחכה לנו משחק קשה נגד באר שבע"

עירוני קרית שמונה פשוט לא עוצרת לרגע ובעזרת המון אופי ונחישות, שחקניו של רן בן שמעון עוברים בהצלחה מעל כל מכשול שניצב בפניהם, כשהפעם הקפיצה הייתה בדרך לשמינית גמר גביע המדינה עם ניצחון 0:1 על הפועל חיפה. רביד גזל הבקיע את השער היחיד במשחק בדקה ה-38, וחלום הטרבל נותר בחיים.

בסיום המשחק כינס רן בן שמעון את השחקנים למספר דקות בחדר ההלבשה, ושפע מחמאות, כשאמר להם שהם קבוצה של גברים. המאמן המשיך והוסיף שהוא היה מרוצה מאוד מההקרבה והמלחמה של כל אחד מהם ובעיקר מהאופי שגילו עם שמירה על יתרון השער הבודד גם בעשרה שחקנים מהדקה ה-70. יחד עם זאת, דרש בן שמעון שיפור נוסף בחשיבת המשחק.

היום קיבלו שחקני הקבוצה מנוחה וכבר מחר יפתחו הכחולים בהכנות לקראת משחק הליגה מול הפועל באר שבע ביום ראשון. אדריאן רוצ'ט שחזר להרכב לאחר שמהמשחק מול מכבי חיפה הוא נעדר בעקבות צבירת חמישה צהובים היה מאושר בסיום, ואמר: "חלום הטרבל חי וקיים, בסך הכל כל עוד יש לנו סיכוי לקחת את כל התארים, לזה אנחנו שואפים, אבל אני יכול להגיד שאנחנו לא עסוקים בזה כל הזמן אלא חושבים קדימה רק על המשחק הבא. רק כך נוכל להצליח עם המטרות שלנו".

הקשר המבטיח התייחס גם לכך שרק 100 אוהדים הגיעו למשחקה החשוב של הקבוצה: "בסך הכל בתקופה האחרונה הקהל שלנו נותן תצוגות נדירות, גם בכמות וגם באיכות. אני מבין שקשה להגיע למשחקי חוץ במיוחד כשזה אמצע שבוע ואתמול גם לא היו הסעות מאורגנות, אבל עדיין גם ה-100 שהגיעו תמכו בנו ללא הפסקה ועזרו".

רוצ'ט לא נותן לעצמו יותר מדי זמן לחגוג וכבר חושב על משחק הליגה ביום ראשון: "יש לנו יום חופש וכבר ביום שישי נתחיל להתכונן להפועל באר שבע, ראינו שבגביע הם הצליחו לנצח את בני יהודה, ככה שמחכה לנו משחק מאד קשה".

קרית שמונה גברה 0:1 על הפועל חיפה, עלתה לשמינית הגמר

רן בן שמעון: "זה לא ניצחון מובן מאליו"

עירוני קרית שמונה בוואלה! ספורט

כדורגל ישראלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully