וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרית שמונה גברה 0:1 על הפועל חיפה, עלתה לשמינית הגמר

וואלה! ספורט

8.2.2012 / 21:36

גביע המדינה: רביד גזל (38) כבש את שער הניצחון למוליכה, גם הרחקה של ליאור לוי (71) לא מנעה מבן שמעון כרטיס לשמינית

עירוני קרית שמונה פשוט בלתי ניתנת לעצירה. הקבוצה של רן בן שמעון, שזכתה השנה כבר בגביע הטוטו ומוליכה את טבלת ליגת העל בהפרש של 12 נקודות, עלתה הערב (רביעי) לשמינית גמר גביע המדינה לאחר שניצחה 0:1 את הפועל חיפה בקרית אליעזר. רביד גזל כבש את השער היחיד בדקה ה-38, כשגם הרחקתו של ליאור לוי בדקה ה-71 לא עצרה את מוליכת הטבלה בדרכה אולי לטרבל היסטורי.

רביד גזל שחקן עירוני קרית שמונה. אדריאן הרבשטיין
שער נהדר. גזל/אדריאן הרבשטיין

רן בן שמעון ביצע מספר שינויים בהרכב, כשהעניק מנוחה לסלאח חסארמה, דושאן מאטוביץ' ושחקנים נוספים, אך קיבל בחזרה את אדריאן רוצ'ט ודויד סולארי שהוסיפו הרבה לקבוצה הצפונית. קרית שמונה, שרושמת עונה פשוט חלומית, נראית בדרך להיסטוריה ועברה מכשול קשה במיוחד מול הפועל חיפה המסוכנת בקרית אליעזר.

מנגד, אולי דווקא ההדחה תעשה לאדומים של טל בנין טוב ותיתן להם להתרכז יותר במאבקי התחתית החשובים שלהם בליגת העל. הפועל חיפה, שהתחזקה בחלון ההעברות של ינואר, שיחקה בסך הכל לא רע, אבל לא הצליחה להכניע את דני עמוס הנהדר ובסופו של דבר סיימה את דרכה בגביע המדינה כבר בסיבוב ח'.

מהלך המשחק

דקה 15: הזדמנות ראשונה של המארחת. כדור ארוך הגיע לגלושצ'ביץ', שבעט מ-15 מטר כדור שעלה מעט מעל השער.

דקה 38: גול! אזולאי העביר מסירת רוחב מאגף ימין, אבוחצירא הכניס עומק לגזל, שנותר לבד מול קאלה ובעט נהדר פנימה. 0:1 לעירוני קרית שמונה.

דקה 71: כרטיס אדום! ליאור לוי עיכב ביצוע של כדור חופשי של הפועל חיפה וספג צהוב שני. קרית שמונה ב-10 שחקנים.

הרכב הפועל חיפה: דרשלר קאלה, עאהד עזאם, מרקו קרטלו, גולן חרמון, שרון לוי, ליאור ז'אן (עלי חטיב, 46), רן אבוקרט, הישאם כיוואן (יובל אבידור, 63), דרגאן צ'ראן, סטפן דנקוביץ' (חנן ממן, 46), ולדימיר גלושצ'ביץ'.

הרכב עירוני קרית שמונה: דני עמוס, אלעד גבאי, איתן טיבי, שיר צדק, ליאור לוי (הורחק, 71), בריאן חרסיסיץ', רביד גזל (עדי אלישע, 49), אדריאן רוצ'ט, שמעון אבוחצירא (אחמד עבאד, 86), שלומי אזולאי (דושאן מאטוביץ', 75), דויד סולארי.

הפועל חיפה בוואלה! ספורט

עירוני קרית שמונה בוואלה! ספורט

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully