וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: חילופי האשמות בין שראנוב לבוליאט

8.2.2012 / 22:45

השוער כעס בעקבות השער שספג וביקר בחדר ההלבשה את הבלם: "הגול באשמתך". בוקולי: "נשים את הגביע בצד, יש ליגה"

מכבי חיפה עבדה קשה מאוד הערב (רביעי) במשחק שחתם את סיבוב ח' בגביע המדינה, עד שניצחה את נועלת טבלת הליגה הלאומית מכבי באר שבע 1:2. אדין צוצאליץ' כבש שער בכורה בירוק (37) ואייל משומר הכפיל בפנדל (81) אחרי הכשלה על סיידו יאיא. אדיר דנין הספיק לצמק (92) ולהלחיץ מעט את האלופה, אבל לא יותר מזה.

המאמן אלישע לוי, שלא חווה רגעי נחת רבים העונה, אמר בסיום: "שיחקנו קבוצתי וזה טוב מבחינתנו. ההחמצות לא נבעו מחוסר ביטחון, אלא מחוסר ניסיון. תורג'מן וימפולסקי הגיעו למצבים ולא קיבלו החלטה נכונה. עם הזמן, הצעירים ששיחקו היום יהיו יותר טובים. לעבור שלב בגביע זה חשוב מאוד, ליפול נגד קבוצה מהליגה השנייה פוגע במוראל ועשינו את העבודה. אנחנו חושבים על המשחק בשבת מול מכבי פתח תקוה".

גוסטבו בוקולי הותיק הוסיף: "הכי חשוב זה לנצח. הרבה זמן מכבי חיפה לא לקחה גביע, אבל קודם יש את הליגה. נשים בינתיים את הגביע בצד ונעשה את זה שלב אחרי שלב. כל משחק בגביע זה גמר ואי אפשר לבחור הגרלה. אין משחקים קלים ומי שיבוא, נצטרך להיות מוכנים ולעשות את מה שצריך כדי לנצח".

מחמאות לאדין צוצאליץ'

בסיום היו חילופי האשמות בעקבות השער שספגה הקבוצה. השוער בויאן שראנוב כעס מאוד בעקבות השער שספג בתוספת הזמן וצעק לעברו של יוריצה בוליאט בחדר ההלבשה ולעיני השחקנים: "הגול באשמתך, שברת את קו ההגנה". בוליאט ענה: "מה אתה רוצה ממני? לא אני אשם בגול. היינו במצב של אופסייד, ימפולסקי היה צריך לצאת קדימה". שחקנים ששמעו את השניים אמרו: "לבויאן אין מזל. הוא אמר לשחקנים כאן שהוא רוצה לסיים משחק בלי לספוג, והגול הזה שבר אותו. התקרית נגמרה מהר מאוד".

אדין צוצאליץ' שכבש את השער הראשון שוב זוכה למחמאות ונראה שהוא עזר מאוד לשיקום החלק ההגנתי מאז הגעתו לקבוצה. עידן ורד ואוראל דגני יחזרו לסגל לקראת המשחק ביום שני מול מכבי פתח תקוה. גוסטבו בוקולי ייעדר ואדין צוצאליץ' או ערן רוזנבאום עשויים למלא את מקומו. במקרה שצוצאליץ' יוסט, סארי פאלח יפתח. אפשרות נוספתף אייל גולסה יחזור לעמדת הקשר האחורי.

החלוץ דניאל צסארץ לא שיחק אתמול משום שלא היה כשיר. ויאם עמאשה עדיין לא יחזור לאימוני ריצה ובחיפה ממשיכים לעקוב אחר מצבו של החלוץ. תמיר כהן עשוי לחזור רק בחודש אפריל למגרשים ובמצב הנוכחי לא בטוח שיחזור לשחק העונה.

המאמן המפסיד, אבי בוחבוט, ראה את קבוצתו שניצחה רק שלושה משחקי ליגה העונה, נאבקת בגבורה מול האורחת המפחידה. בסיום הוא אמר: "אנחנו קבוצה צעירה ונתנו פייט. עמדנו טוב, לא התפרקנו. כל הכבוד לחיפה וכל הכבוד לשחקנים הצעירים שלנו, אנחנו צריכים להתגאות במחלקת הנוער של מכבי באר שבע. אמרתי לשחקנים שזו במה מצוינת להראות את עצמם והם עשו את זה על הצד הטוב ביותר. עכשיו ננסה להישאר בליגה".

מכבי חיפה גברה 1:2 על מכבי באר שבע

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully