וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע גרמני: גרויטר פירת עלתה לחצי הגמר

הקבוצה מליגת המשנה הפתיעה את הופנהיים עם 0:1. גם גלדבאך עם 0:2 על הרטה ובאיירן מינכן עם 0:2 בשטוטגרט עלו

הפתעה גדולה בגביע הגרמני. גרויטר פירת מהמקום הרביעי בליגת המשנה הצליחה לנצח הערב (רביעי) 0:1 את הופנהיים, שנמצאת במקום השמיני בבונסדליגה, ועלתה על חשבונה לחצי הגמר. פירת הצטרפה שם לדורטמונד, שהביסה אתמול 0:4 את קיל מהליגה הרביעית, ולמנשנגלדבאך שגברה 0:2 על הרטה ברלין בתום 120 דקות. במשחק הנותר תנסה באיירן מינכן לעבור את שטוטגרט.

ההפתעה התחילה בדקה ה-36 כשחקן הופנהיים מרבין קומפר ספג כרטיס אדום והשאיר את הולגר סטניסלבסקי ב-10 שחקנים. בדקה ה-44 הצליחה הקבוצה מליגת המשנה גם להעניש את הופנהיים, כשמסירה ארוכה נהדרת מצאה אוליבייה אושיאן הקנדי, שהסתדר בקלות עם שני שומרים והכניע גם את טום שטארקה בדרך ל-0:1 סנסציוני, שמסדר לרויטר פירת כרטיס לחצי הגמר.

גם מנשנגלדבאך עשתה את העבודה שלה בצורה נהדרת. הקבוצה של לוסיאן פאברה ניצחה 0:2 את הרטה ברלין בבירה בתום 120 דקות. גלדבאך, שעברה בסיבוב הקודם את שאלקה עם 1:2 בארינה אאוף שאלקה, עלתה ליתרון בדקה ה-101 לאחר שרומן הובניק נגח בראשו של איגור דה קמארגו והורחק. פיליפ דאמס בעט את הפנדל נהדר פנימה כדי לקבוע 0:1. השער השני הגיע בדקה ה-120 כשמתפרצת מהירה נגמרה במסירת עקב של חואן ארנגו לאוסקר וונדט, שבעט פנימה את ה-0:2.

המשחק האחרון של הערב שהשלים את תמונת חצי הגמר התקיים בשטוטגרט ושם באיירן מינכן עשתה את העבודה ובעזרת שערים של פרנק ריברי (30) בתום מהלך קבוצתי נפלא ובישול של תומאס מולר ומריו גומס במתפרצת קטלנית,31 שניות בתוך המחצית השנייה ניצחה 0:2 את המארחת והעפילה לחצי הגמר.

כדורגל גרמני בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully