וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הספורטאים השנואים בארה"ב: לברון וקובי ראש בראש

שני כוכבי ה-NBA צמודים במקום השישי והשביעי בסקר פורבס, מייקל ויק בפסגה. קנדריק פרקינס: "לברון מחפש תשומת לב"

מגזין פוברס פירסם היום (רביעי) את הדירוג השנתי שלו על עשרת הספורטאים השנואים ביותר בספורט האמריקאי ולמרות שזהותם של רוב האתלטים שמרכיבים את העשירייה הראשונה לא מפתיעה במיוחד, הרי שמיקומם של חלק מהם מעניין ביותר ונותן הזדמנות טובה לבחון מה האמריקאים לא אוהבים אצל הספורטאים שלהם.

במקום הראשון ניצבים כתף אל כתף שניים שטעו בגדול בעבר ובארצות הברית כנראה מתקשים לסלוח להם. מייקל ויק, הקוורטרבק של פילדלפיה איגלס מה-NFL, שבילה כשנתיים בכלא לאחר שהורשע באירגון קרבות כלבים מוביל עם 60 אחוזי שנאה, כשגם טייגר וודס רווי שערוריות המין זכה ל-60 אחוזים, אבל קיבל פחות "שונא מאוד" מהעונים על הסקר מאשר ויק.

במקומות השלישי והרביעי ניתן למצוא שני שחקני פוטבול נוספים. פלקסיקו בורס, שגם בעברו ניתן למצוא תקופה בכלא לאחר שירה לעצמו ברגל במהלך מסיבה עם אקדח בלתי חוקי שהחזיק ונדמוקונג סו, שהיה השחקן הכי אהוב בסקר שנערך על שחקני הפוטבול לפני ארבעה חודשים והפך לשנוא במיוחד, לאחר שבמשחק חג ההודיה מול גרין ביי לעיני כל האומה דרך על שחקן יריב.

הבאים בתור הם שלושה שחקני NBA. כריס האמפריס מניו ג'רזי, שהיה נשוי 72 ימים לקים קרדשיאן ונבחר לא מזמן לשחקן השנוא בליגה, אוחז במקום החמישי ואחריו צמד כוכבי ה-NBA הכי גדולים, לברון ג'יימס וקובי בריאנט, שתמיד מושכים הרבה אש לכיוונם.

את העשירייה הפותחת סוגרים שחקן הפוטבול טרל אוונס, שידע קריירה רצופת שערוריות, כוכב הבייסבול של ניו יורק יאנקיס אלכס רודריגז ונהג הנאסקר קורט בוש.

היום של לברון ג'יימס, אגב, המשיך להידרדר כשקנדריק פרקינס תקף אותו. לברון התייחס בטוויטר לדאנק הגדול של בלייק גריפין על הראש של פרקינס, וכתב: "זה הדאנק של השנה, הוא הטביע עליו כל כך חזק, וואו!". פרקינס לא כל כך אהב את זה והגיב: "אתה לא רואה את קובי בריאנט כותב בטוויטר. אתה לא רואה את מייקל ג'ורדן משתמש בטוויטר. אם אתה שחקן בכיר, דברים כאלה לא מרגשים אותך. בסופו של יום, שחקנים שמשחקים בשביל הסיבות הנכונות ובשביל לקחת אליפויות, הם לא מתעניינים במהלך אחד. אני חושב שלברון כל הזמן מחפש תשומת לב ורוצה שיאהבו אותו".

גם לארי בירד לא היה נחמד במיוחד כלפי מספר 6 של ההיט. בירד נשאל בראיון מי בין הסופרסטארים היה מעדיף שישחק לצדו, ג'יימס או בריאנט. "אני מניח שאת קובי", אמר בירד בלי היסוס, "התשוקה שלו לניצחון, המסירות והמחויבות שלו, הרצון שלו להשתפר כל הזמן... הוא פשוט קשוח. הוא פשוט חתול קשוח. אם אתה רוצה לעשות כיף, כמו שעשיתי עם ביל וולטון, עדיף לשחק עם לברון. אבל אם אתה רוצה לנצח ולנצח ולנצח, זה קובי. ולא שלברון הוא לא ווינר, פשוט המצב התמידי של קובי הוא ללכת לכל אימון ולכל משחק ברצון להשתפר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully