וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה: שלו מנשה בספק גדול למשחק בשבת

הקשר שנפגע במשחק הגביע נגד הפועל באר שבע ייעדר כנראה נגד מכבי תל אביב. שחקן בקבוצה: "אנחנו כאלה פראיירים"

בבני יהודה נרשמה אמש (שלישי) אכזבה עצומה מההפסד הצורב להפועל באר שבע בסיבוב ח' של גביע המדינה, לאחר מאבק דרמטי שהוכרע רק בבעיטות מ-11 מטר (4:1). כעת ינסו השחקנים של יוסי אבוקסיס להתרכז במאבקים שנותרו בליגת העל, כשהמטרה הראשונית היא הבטחת מקום בפלייאוף העליון ולאחר מכן לנסות ולתפוס את אחד ממקומות 2-3 שיעניקו את הכרטיס המיוחל כדי להשתתף במוקדמות הליגה האירופית בקיץ הקרוב.

הקשר שלו מנשה, שכבש אמש את השער הראשון לזכות הקבוצה ונפצע דקה אחת מאוחר יותר בברכו, נבדק היום אצל רופא הקבוצה ד"ר אבי ביין ואובחנה אצלו פגיעה בפיקת הברך. בקבוצה חששו תחילה כי מדובר בפציעה חמורה, אולם על פי הבדיקה הסתבר שהפגיעה קלה יותר ונכון לעכשיו מנשה בספק גדול לדרבי הקטן נגד מכבי תל אביב בשבת הקרובה. בצוות הרפואי ינסו להכשירו בימים הקרובים, אם כי הסבירות שישחק נמוכה מאוד.

"אנחנו כאלה פראיירים, שאין דברים כאלה", אמר שחקן בקבוצה, לאחר ההדחה הכואבת. "כבר הובלנו פעמיים והמשחק היה בשליטה שלנו. התאמצנו כל כך, הוצאנו המון אנרגיה ושיחקנו 120 דקות מתישות, לפחות היינו חוזרים עם ניצחון. כואב לנו גם בשביל האוהדים שעשו את כל הדרך לבאר שבע ואיכזבנו אותם. שש קבוצות כולל אנחנו מליגת העל לא יהיו בהגרלה של השלב הבא וזה רק מוסיף לתסכול, כי אם היינו עוברים את השלב הזה, אפשר היה לקבל הגרלות יחסית קלות וללכת רחוק במפעל הגביע, בהחלט פספוס ענק עבורנו", הוסיף השחקן.

הבלם דן מורי שספג אמש כרטיס צהוב חמישי ייעדר מהמשחק הביתי נגד מכבי חיפה במחזור ה-26 שייערך ביום ראשון בעוד שבוע וחצי.

בני יהודה בוואלה! ספורט

כדורגל ישראלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully