וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: "המצב נפיץ, הראש של כולם על הכוונת"

8.2.2012 / 8:33

הלם בעקבות ההדחה מהגביע, ביקורת כנגד פאסוס: "משחק כאילו הוא בשכונה". נעים ימשיך בתפקיד לפחות עד רמת השרון

בבית"ר ירושלים התקשו להתמודד אתמול (שלישי) עם ההפסד לבני לוד ואבו סובחי במשחק גביע המדינה, במיוחד לאור האירועים שקדמו למשחק והתבטאויותיו של הבעלים הלודאי שהקניט את הקבוצה ואת אוהדיה. גם בסיום המשחק ירד אבו סובחי בקריאות שמחה והתגרות בסמוך לחדר ההלבשה של בית"ר ירושלים והדברים היו קרובים להתלקחות, אך בבית"ר ירושלים דאגו להרגיע את כולם. הקבוצה אף נתבקשה על ידי אנשי לוד לבטל את התלונה נגד אבו סובחי בהתאחדות, אך אינה מתכוונת לעשות זאת. אנשי בית"ר ירושלים אף טענו כי אבו סובחי הצדיע במועל יד בסיום אך הוא הכחיש ואמר: "שיגידו מה שהם רוצים ושיגישו אלף תלונות, זה לא מזיז לי, אני גמרתי אותם".

מאמן הקבוצה יובל נעים ימשיך בתפקידו למרות הפירסומים כי יסיים דרכו במקרה של הפסד בגביע. נעים זוכה לגיבוי מארקדי גאידמק, שגם יועציו לא חושבים שבשלב זה יש מאמן שיכול לעשות שינוי דרמטי בבית"ר ירושלים, ולפחות עד למשחק בשבת נגד עירוני רמת השרון, לא צפוי שינוי על הקווים. נעים עצמו אמר בסיום: "אם היינו נראים בדיחה היום ומפסידים אולי הייתי חושב אחרת, אבל עמדנו טוב והגענו להרבה מצבים ואני בטוח שנישאר בליגה. זאת המטרה האמיתית שלנו".

ביום שישי הקרוב מתכוונים אוהדי בית"ר להגיע לבית וגן כמיטב המסורת במצבים כאלה, ולהראות לשחקנים ולכל צוות המועדון מה הם חושבים: "נבוא להבהיר שם לכולם שמי שלא ייתן מעצמו ויקריב למען הקבוצה לא יישאר בבית"ר", מסרו נציגי ארגון לה פמיליה. "אנחנו באים לזעזע את השחקנים ואת המערכת כולה, לא נשב בשקט ונראה את הקבוצה יורדת ליגה. מי שלא מסוגל להבין את זה שלא יהיה כאן יותר".

בצד המקצועי, מי שספג הרבה מאוד ביקורת אתמול הוא החלוץ ליאונרדו פאסוס. שחקנים בקבוצה אמרו על החלוץ: "מקצועית יש לו דברים שאין לאף חלוץ בארץ אבל הוא לא מבין איפה הוא נמצא. יובל עושה טעויות עם שחקנים, אך במקרה שלו מזמן היה צריך להעמיד אותו במקום. הוא שערוריה. הוא עושה מה שהוא רוצה, משחק כאילו זה כדורגל בשכונה ולא שם על אף אחד. הוא חייב לרדת לספסל כדי להתעורר".

גם בצוות המקצועי ישנה אכזבה גדולה מפאסוס והוא עשוי לרדת לספסל כבר במשחק הקרוב נגד רמת השרון. במועדון ישנה אכזבה גם מהתרומה של עדן נחמני ולירון דיאמנט וייעשה ניסיון לצרף חלוץ נוסף זול אם יימצא אחד כזה, שחייב יהיה להיות שחקן חופשי היות ומועד ההעברות הסתיים. מעבר לפאסוס, גם אנדריי פיליאבסקי זכה לביקורת ואחרי החמצת הפנדל אמרו במועדון: "אין מה להתפלא, הוא כבר הרבה זמן לא בפוקוס ואנחנו שבויים שלו עד שהוא חוזר לחיפה כי אי אפשר לגעת בו והוא עושה מה שהוא רוצה. יובל היה צריך להוריד היום אותו לספסל כדי לנער אותו, ולא את מתן בראשי".

ערן לוי מקבל מחמאות, ממתינים לרמת השרון

מי שדווקא זכה למחמאות אתמול במועדון הוא ערן לוי, שהיה השחקן הטוב על המגרש אתמול. "ידעתי מה הוא שווה והיום כולם ראו את זה", אמר נעים בסיום. "הוא מביא לנו אספקט חשוב מאוד של יצירת מצבים ואיום על השער ועם קצת מזל זה היה שווה שני שערים ויהיה במשחקים הבאים". בקבוצה גם שמחו לראות שברק משה חוזר לעצמו אחרי שנראה היה שאיבד את הביטחון. נעים לקח את משה במהלך השבוע לשיחה ואמר לו כי הוא אחד השחקנים המשמעותיים בקבוצה והוא נותן לו את הגב להמשך הדרך.

תומר בן יוסף פתח אתמול לראשונה בהרכב לאחר מספר חודשים. לאחר 90 הדקות רצה הבלם להתחלף, אך נעים ואיציק קורנפיין שירד לדשא לקראת ההארכה ביקשו מהבלם למשוך עד לסיום בכדי לשמור חילוף לשחקן התקפי.

מי שלא שיחקו אתמול היו עמית בן שושן, קובי מויאל, אבי ריקן ושי חדד הפצועים שבבית"ר ירושלים מקווים שלפחות השניים הראשונים יהיו כשירים למשחק נגד רמת השרון בשבת. בקבוצה דיברו על המשחק נגד רמת השרון כמשחק הקריטי ביותר השנה כאשר הפסד במשחק הזה עשוי לגרום לזעזועים במועדון: "זה לא רק עניין של מאמן, המצב הוא כל כך נפיץ שהראש של כולם על הכוונת. זה יכול להיות קנסות לשחקנים, המעמד של יובל ואולי גם ארקדי יתערב. זאת בית"ר ירושלים ואם אנשים לא יבינו את זה וימשיכו להפסיד כאילו לא קרה כלום, יהיו לזה השלכות על כולם ואף אחד לא ייצא נקי כולל השחקנים שאיבדו את המחויבות, איבדו את הקהל ולפחות על הקריירה שלהם הם צריכים להילחם".

צפו בהדחה של בית"ר ירושלים מהגביע

יובל נעים: "אני נשאר בבית"ר, חד משמעית"

בית"ר ירושלים בוואלה! ספורט

כדורגל ישראלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully