וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוקאפ: יותם הלפרין גבר על אפיק ניסים

57:71 לספרטק סנט פטרסבורג על נובו מסטו, 11 נקודות להלפרין. מקל (תשע נקודות) ובנטון ניצחו 76:87 את קובאן

דרבי ישראלי מסקרן נערך הערב (שלישי) במחזור הרביעי ביורוקאפ, בין קבוצתו של יותם הלפרין ספרטק סנט פטרסבורג לקבוצתו של אפיק ניסים נובו מסטו, אלא שעל הפרקט זה לא ממש היה כוחות והרוסים, שמובילים את בית 11 ללא הפסדים (וטרם הפסידו במפעל בכלל) גברו בקלות 57:71 על הסלובנים, שסוגרים את הבית ללא ניצחונות. בעקבות הניצחון, ספרטק הבטיחה את מקומה בין שמונה האחרונות באופן כמעט סופי והיא רק מחכה לניצחון של באנביט על בודצ'נוסט.

המשחק נפתח עם רבע חזק של הרוסים שהובילו בסיומו ב-14 הפרש ושם זה גם נגמר. המחצית השנייה הייתה מאוד חלשה והסלובנים ניצחו בה בה 22:23, אבל זה ממש לא הספיק להם כדי להתקרב והם מחוץ למפעל.

הלפרין פתח בחמישייה, זכה ל-28 דקות במדי המנצחת, הוא קלע 11 נקודות, שני רק לולדימיר דראגיסביץ', שקלע 19. הוא הוסיף שני ריבאונדים, ארבעה אסיסטים ושני איבודים. לניסים היה ערב פחות מוצלח וב-20 דקות הוא קלע שתי נקודות בלבד, ב-0 מ-6 מהשדה. ניסים תרם ארבעה ריבאונדים, אסיסט ואיבוד.

בהמשך הערב שיחק גל מקל עם בנטון טרוויזו מול לוקומוטיב קובאן בבית 12, כאשר הקבוצה האיטלקית ניצחה 76:87. מקל היה על הפרקט 15 דקות שבהן הוא תרם תשע נקודות, כולל שלושה ריבאונדים ושני אסיסטים. בנטון נמצאת בעמדה לא רעה להמשיך לפלייאוף כשהיא עם מאזן 1:3 במקום השני.

ננו גינזבורג וקבוצתו הצ'כית נימבורק יצאו למשחק חוץ בולנסיה בבית 9, אבל הפסידו בנקודה 73:72. פטר בנדה ופאבל פומפרלה סיימו עם 18 נקודות כל אחד לקבוצה הצ'כית, רפא מרטינס סיים עם 15 למנצחים. נימבורק עם מאזן של 2:2 נמצאת נכון לעכשיו במקום השני.

כדורסל אירופי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully