וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמרי: "מסי לא נמצא בפורמה רעה"

מאמן ולנסיה מקווה להפתיע את ברצלונה ולעלות לגמר גביע המלך (ד', 22:00, ספ' 1, 1HD). טייו בחוד של גווארדיולה?

ברצלונה המקרטעת תנסה להשלים את העבודה שמצפה לה בגביע המלך, ואחרי שנחלצה בשבוע שעבר מהפסד מול ולנסיה (1:1), היא תפגוש אותה פעם נוספת לגומלין על ההעפלה לגמר המפעל (רביעי, 22:00, שידור ישיר בספורט1 וספורט 1HD). כזכור, ג'ונאס הבקיע את שער היתרון לעטלפים בדקה ה-27, קרלס פויול איזן אחרי שמונה דקות, כשמה שבעיקר זכור מהמשחק הזה הוא החמצת הפנדל של ליאונל מסי.

כעת ברצלונה מתייצבת לגומלין בקאמפ נואו, כשהיא זוכרת היטב כיצד ולנסיה הדיחה אותה בחצי גמר המפעל ב-2008. אלא שלזכותה של ברצלונה ייאמר שהיא לא הפסידה לוולנסיה בתשעת המפגשים האחרונים ביניהן. הקטלאנים הם הקבוצה המצליחה ביותר במפעל כשהניפו 25 פעמים את התואר והגיעו עוד עשר פעמים נוספות לגמר. נתון מעודד נוסף מבחינתה הוא שהקבוצה לא הפסידה משחק רשמי בקאמפ נואו מאז ספטמבר 2010.

מי שנמצא בספק לקראת ההתמודדות הוא סרחיו בוסקטס אחרי שהקשר נפצע בקרסולו בשבת מול סוסיאדד. בוסקטס מצטרף לרשימת נעדרים ארוכה שכוללת גם את אנדרס אינייסטה, פדרו ודויד וייה. בעקבות ההיעדרויות, עשוי פפ גווארדיולה לעלות בהתקפה עם כריסטיאן טייו אחרי שהשחקן הצעיר הרשים נגד סוסיאדד. צ'אבי, ג'רארד פיקה ואלכסיס סאנצ'ס שזכו למנוחה בשבת אמורים לחזור להרכב.

ולנסיה ניצחה פעם אחת בתשעת משחקי החוץ האחרונים שלה בכל המסגרות. העטלפים לא ניצחו בקאמפ נואו למעלה משמונה שנים, כשהניצחון האחרון שלהם שם היה אי שם באוקטובר 2003, אבל עם רוברטו סולדאדו שכבר הבקיע 20 שערים היא מקווה להצליח ולהפתיע. אונאי אמרי אמור לפתוח עם אבר באנגה וג'ונאס אחרי שהשניים זכו למנוחה ב-0:0 נגד אתלטיקו מדריד.

לקראת המשחק אמר אמרי: "מסי הוא השחקן הטוב ביותר בעולם, אני לא חושב שהוא נמצא בפורמה רעה. המשחק הזה הוא הזדמנות סמלית ותקווה לוולנסיה, ויש לנו את האחריות לעבוד קשה בשביל הדברים האלה. בארסה תמיד מתכוננת היטב למשחקים שלה נגדנו. פרטים קטנים עשויים לעשות את ההבדל הגדול בתוצאה הסופית".

יין חדש יושק על שמו של ליאונל מסי

כדורגל ספרדי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully