וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסימיליאנו אלגרי: "הגביע חשוב לנו, אנחנו לא במשבר"

מאמן מילאן מתכונן לחצי גמר הגביע המסקרן מול יובנטוס (ד', 21:45, ספ' 2). זלאטן ישחק, קונטה ייתן מנוחה למספר שחקנים

מילאן - יובנטוס (21:45, ספורט 2)

בליגה הן צמודות, כשהגברת הזקנה מובילה בנקודה אחת בלבד על הרוסונרי וכעת מצפה ליובנטוס ומילאן גם דו קרב כפול בחצי גמר הגביע האיטלקי, כשבגמר תחכה סיינה או נאפולי. חצי הגמר הראשון יתקיים מחר, הגומלין רק בעוד חודש וחצי בסן סירו.

שתי הקבוצות איכזבו ביום ראשון בליגה. יובנטוס לא הצליחה למצוא את הרשת של סיינה מהתחתית וסיימה בתיקו מאופס, התיקו התשיעי שלה העונה בליגה. לצערה, היא גם לא ניצלה את המעידה של מילאן, שבעצמה סיימה בתיקו מאופס בבית מול נאפולי. הבעיה הגדולה יותר של מילאן באותו משחק הייתה הסטירה ששלח זלאטן איברהימוביץ' לכיוונו של סלבטורה ארוניקה מנאפולי, סטירה שעלתה לו בכרטיס אדום והרחקה משלושה משחקי ליגה, כולל זה מול יובנטוס, שייערך בעוד שבועיים.

זלאטן יוכל לשחק במשחק הגביע ומאמנו מסימיליאנו אלגרי מתעקש שהקבוצה לא נמצאת במשבר: "אנחנו צריכים להישאר מרוכזים ולא להקשיב למה שאומרים עלינו. זה לא משבר, היו לנו תוצאות רעות, אבל גם ליובנטוס, ככה שאנחנו עדיין במירוץ. הם קבוצה טובה ולא הפסידו עדיין בליגה, אבל הדרך לאליפות עוד ארוכה. המשחק בגביע חשוב לנו, אנחנו רוצים להגיע לגמר".

לגבי הרחקתו של זלאטן הוסיף אלגרי: "הוא שילם קצת עבור כל אחד. הוא עשה משהו לא יפה, אבל ראינו מקרים כאלה בעבר בהם שחקנים לא נענשו, כך שאנחנו מקווים שנצליח בעירעור". מילאן תיאלץ להסתדר ללא שמונה שחקני סגל, ביניהם גם השוער כריסטיאן אביאטי שנפצע ואת מקומו יתפוס מרקו אמליה.

ביובנטוס המצב הרבה יותר טוב וקבוצתו של אנטוניו קונטה תחסר רק את סימונה פפה הפצוע. למרות זאת, קונטה צפוי להעניק מנוחה למספר שחקנים כמו השוער ג'אנלואיג'י בופון שיוחלף על ידי מרקו סטורארי והחלוץ אלסנדרו מאטרי, שיפנה את מקומו למרקו בוריילו, שהצטרף לקבוצה בינואר. יובה ניצחה את המשחק בין הקבוצות העונה 0:2, מצמד של קלאודיו מרקיזיו, שצפוי לפתוח מחר.

כדורגל איטלקי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully