וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: ריאל מדריד הושפלה בבילבאו, קאזאן הפסידה

69:93 ענק לבאסקים והם בדרך להצלבה, גם אולימפיאקוס קרובה אחרי 65:67 על אפס. מילאנו גברה על קאזאן 58:63

שני משחקי קצוות ועוד שני משחקים על כל הקופה פתחו הערב (רביעי) את המחזור הרביעי בשלב הבתים של הטופ 16 ביורוליג. למשחק המכריע של הערב בילבאו עלתה בטירוף ודרסה בדרבי הספרדי את ריאל מדריד 69:93 בדרך למקום השני בבית ו'. עוד באותו בית, הראשונה סיינה דרסה את האחרונה מלאגה 69:84, ולמעשה הבטיחה את ראשות הבית. במשחק נוסף שכבר הסתיים השיגה אולימפיאקוס ניצחון חוץ יוקרתי וגורלי על אפס איסטנבול, 65:67, ועשתה צעד גדול אל עבר ההצלבה. בבית ז' הפתיעה מילאנו את המוליכה קאזאן עם 58:63 והנחילה לרוסים הפסד ראשון בבית שמצטלב עם מכבי תל אביב.

בית ה'

אפס איסטנבול - אולימפיאקוס 67:65

18 נקודות של ואסיליס ספאנוליס היו גדולות על הטורקים בשבוע שעבר במשחק ביוון, והשאירו את חלום ההעפלה של אולימפיאקוס לטופ 8 בחיים. הערב הסופרסטאר של האדומים אמנם היה רחוק משיאו (8 נקודות, 6 איבודים), אך האורחים הציגו הגנת ברזל והמון אופי, בדרך לניצחון חוץ ענק. אפס עוד הצליחה לסגור פיגור של 63:62, שלוש דקות לסיום, כשסאשה וויאצ'יץ' השווה ל-65:65, 17 שניות לבאזר, אך קוסטס סלוקאס קלע פעמיים מהקו, אוליבר לפאייט החטיא עם הבאזר, והאורחים חגגו. המשמעות: אולימפיאקוס עושה צעד גדול אל עבר ההצלבה, אפס עם רגל וחצי מחוץ למפעל. גיורגיס פרינטזיס וקוסטס פפאניקולאו הצטיינו עם 16 נקודות כ"א,
22 של לפאייט לא הספיקו בצד השני.

בית ו'

בילבאו - ריאל מדריד 69:93

שתי הקבוצות התייצבו למשחק שלישי ביניהן תוך שבוע. במחזור הקודם בטופ 16 זה נגמר ב-16 לבלאנקוס ובילבאו ידעה שהיא צריכה לכפר. כנראה שניצחון החוץ שלה על ריאל בליגה ביום ראשון נתן לה הרבה ביטחון, כי הקבוצה מחבל הבאסקים עלתה לפרקט בטירוף והרבע הראשון הסתיים ב-14:34 מטורף עבורה. ריאל ידעה שניצחון שלה יעלה אותה לשמונה הגדולות, אבל היא בכלל לא הייתה בתמונה וההפרש רק צמח עד ל-26 במחצית. בילבאו הייתה במימד אחר מריאל וסיימה את המשחק עם 72 אחוזים ל-2 מול 32 בלבד של היריבה ועכשיו המצב של האורחת הרבה יותר מסובך במאבק על השלב הבא. קוסטאס וסיליאדיס הוביל את המנצחת עם 19 נקודות, אלכס מומברו הוסיף 16 וארון ג'קסון 15 ו-10 אסיסטים. בריאל, רק ניקולה מירוטיץ' (18 נקודות) ונוביצ'ה וליקוביץ' (17) באו לעבודה.

סיינה - מלאגה 69:84

לאחר ההגרלה לא מעט אנשים ביכו את גורלה של סיינה, שמצאה עצמה עם שלוש ספרדיות חזקות. אלא שמשבוע לשבוע הקבוצה הנפלאה של סימונה פיאנג'יאני מוכיחה כי היא יותר טובה מכל אחת מהן, ולאור התוצאות האחרות היא למעשה הבטיחה את המקום הראשון בבית כבר כעת. 9 דקות לסיום עמד היתרון האיטלקי על 46:54 בלבד, אלא שברגע הזה לחץ בו מקאלב הנהדר על הדוושה, העלה את קבוצתו ליתרון דו-ספרתי ודאג להעניק לה ניצחון גדול. הרכז סיים עם 18 נקודות באחוזים טובים, ונעזר בערב מוצלח גם של קשישטוף לברינוביץ' (13). את מלאגה, שאיבדה סיכוי להעפיל לשלב הבא, הובילו ג'ראלד פיץ' ולוקה זוריץ' עם 15 ו-14 נקודות בהתאמה.

בית ז'

מילאנו - קאזאן 58:63

הרוסים הגיעו לאיטליה ללא הפסד ולאחר שעצרו את מילאנו על 44 נקודות בלבד לפני שבוע. גם הפעם ההגנה שלהם תיפקדה, אבל זו של מילאנו יותר והאיטלקים סיפקו סוג של הפתעה, ניצחו לראשונה בטופ 16 והנחילו לאורחים הפסד בכורה בשלב זה, מה שעשוי להשפיע על מכבי תל אביב, שהבית שלה מצטלב עם בית ז' בשלב הבא. מילאנו אותתה על כוונותיה מהפתיחה עם 13:20 אחרי עשר דקות. קאזאן נשארה קרובה, אבל המילאנזים ידעו לעשות את העבודה ולשמור על היתרון הצנוע עד לסיום, כשלמעשה קאזאן לא מובילה אפילו פעם אחת לכל אורך המשחק. ג'יי. אר. ברמר, שהצטרף לאיטלקים השבוע במקום מאליק היירסטון הפצוע, קלע 13 ואנטוניס פוטסיס הוסיף 16. בקאזאן, ניית'ן ג'אווי, הנרי דומרקנט וולדימיר ורמינקו קלעו 11 כל אחד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully