וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חזי מגן שוב נחקר בחשד להעלמת מס

ברשות המיסים תיחקרו את הבעלים של בני יהודה, שמשמש בעלי רשת מסעדות, והשיב "אני לא זוכר" לשאלות שהופנו אליו

הבעלים של בני יהודה חזן מגן נחקר אתמול (שני) ברשות המיסים בחשד לעבירות מס. מגן ואלכס וייסמן, שעיסוקו בחומרת מחשבים וקופות רושמים, נחקרו בעניין שיחת טלפון שקיימו. במהלך החקירה, הוטחו בפניהם הראיות לכך שהם שוחחו. וייסמן, מסיבות השמורות עימו, שמר על זכות השתיקה ואילו מגן השיב "לא זוכר" לשאלות מהותיות שהופנו אליו.

וייסמן שוחרר אתמול תחת מגבלות בבית משפט השלום בתל אביב בשל חשד לשיבוש הליכי חקירה ועבירות על פקודת מס הכנסה. החקירה נפתחה ב-12 ביוני במשרד חקירות מס הכנסה תל אביב נגד בעלי רשת המסעדות דרבי דג בחשד כי באמצעות תוכנה פיראטית הקטינו את מחזור המכירות ברשת שבבעלותם על ידי מחיקת חשבוניות מס שהונפקו.

בעלי החברה נחקרו ונגבתה גם הודעה מוייסמן, שתפעל את מחשבי הקופות הרושמות של רשת המסעדות. בהודעתו מסר כי ב-12 ביוני הוא לא דיבר עם אף אחד מבעלי החברה. מהבקשה שהוגשה לבית המשפט עולה כי בבדיקת הקופות הרושמות במסעדות נמצא כי מישהו השתלט עליהן מרחוק ומחק את מסד הנתונים שלהן. מנתוני תקשורת שסופקו על ידי חברות התקשורת עלה כי מגן, מבעלי הרשת, התקשר ביום החקירה בשעה 8:18, דקות ספורות לאחר שנודע לו על פתיחת החקירה, למכשיר הטלפון הנייד של החשוד ושעה לאחר אותה שיחה, נמחק מסד הנתונים של הקופות הרושמות. במעשיהם אלה שיבשו החשודים וייסמן ומגן את החקירה וכן השיבו תשובות כוזבות בחקירתם.

  • עוד באותו נושא:
  • חזי מגן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully