וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אולסטאר: רוט מוביל בין הישראלים, דאנקן בין הזרים

7.2.2012 / 12:29

הצבעתם כבר לאולסטאר הישראלי? כי בינתיים אף שחקן ממכבי ת"א לא הבטיח הופעתו במשחק החגיגי. הלינק להצבעה בפנים

כ-8,000 אוהדי כדורסל כבר השתתפו במשאל בחירת השחקנים לקראת משחק האולסטאר השני של ליגת לוטו באשקלון, ובינתיים הבטיחו את השתתפותם במשחק שלושה ישראלים ושלושה זרים שיצרו פער עצום על חבריהם לקבוצה.

הישראלים שמדורגים ראשונים הם מורן רוט מהפועל חולון, מאיר טפירו ממכבי אשדוד וסילבן לנדסברג ממכבי חיפה. הזרים שמוליכים את הבחירה הם ג'וש דאנקן ממכבי אשדוד, אדריאן בנקס מברק נתניה ודווין מיצ'ל מעירוני אשקלון.

משחק האולסטאר יתקיים ביום חמישי, ה-8 במארס, בשעה 17:00 במהלך חג הפורים באולם העירוני באשקלון. כל משתתפי האולסטאר יגיעו לאשקלון כבר בשעות הבוקר המוקדמות ויצעדו יחד עם תושבי העיר בעדלאידע ברחובות העיר כשהם נוסעים באוטובוס פתוח מיוחד.

המשחק עצמו יכלול כמדי שנה תחרויות שלשות והטבעות והשנה גם תחרות תחפושות נושאת פרסים. גם השנה ינחה את האירוע גיא זוארץ, מנחה הישרדות.

הבחירה בלינק המצורף היא לישראלי אחד וזר מכל קבוצה ובחלק מהקבוצות יש תחרות צמודה בין מספר שחקנים. הבחירה תסתיים ביום שישי הקרוב ובהמשך יוכרזו גם המשתתפים בתחרויות השלשות וההטבעות.

בימים אלו הופצו למכירה כמה מאות כרטיסים במחיר אחיד של 40 שקל, כששאר המקומות באולם ייתפסו על ידי כ-1,800 ילדים ונערים שיגיעו מכל רחבי הארץ במסגרת שיתוף הפעולה עם מפעל הפיס וכן ילדי אשקלון והאזור.

הצביעו למשחק האולסטאר הישראלי באתר המנהלת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully