וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'ונסי בילאפס נפצע, לחץ בקליפרס: "חייבים אותו"

כריס פול מודאג מהפציעה של חברו ללוס אנג'לס קליפרס: "אין צורך להגיד שניפגע". גם גלינארי נפצע: "אולי איעדר הרבה זמן"

מצב הרוח בחדר ההלבשה של לוס אנג'לס קליפרס היה מדוכדך הלילה (שלישי), וזאת למרות ניצחון החוץ המרשים של הקבוצה באורלנדו. הסיבה: צ'ונסי בילאפס נפצע קשה בגיד האכילס 6 דקות לסיום ועזב את המגרש.

בילאפס נשכב על הפרקט במשך דקה ארוכה והתפתל מכאבים, לפני שפונה לחדר ההלבשה. בקבוצה עדיין לא יודעים כמה זמן ייעדר. "זה הורג אותי", אמר מאמן הקליפרס ויני דל נגרו, "זה כואב לי ולקבוצה, אבל בעיקר אני עצוב בשבילו. נקווה שנקבל מחר חדשות טובות מחר".

כריס פול נראה שבור אחרי המשחק, טען ש"זה הגארד הכי טוב ששיחקתי איתו מאז שהגעתי ל-NBA, אני בוטח בו בכל דבר, ולא רק על המגרש. אנחנו חייבים אותו. מיותר בכלל להגיד שהיעדרות שלו תפגע בנו מאוד".

* קבוצה נוספת שראתה את הכוכב שלה נפצע הייתה ניו יורק ניקס. כרמלו אנתוני, עדיין סוג של כוכב, סבל ממתיחה במפשעה במהלך הרבע השלישי, וירד לחדר ההלבשה לקבל טיפול. לאחר מכן הוא חזר לספסל, אך לא שב לפרקט.

"נדע מה מצבו רק מחר", אמר בסיום מייק דאנטוני, "כשזה קורה לך, לוקח לפחות יומיים עד שמבינים את החומרה של הפציעה. נקווה לטוב".

* דאגה נרשמת גם בדנבר. דנילו גלינארי, שרק לאחרונה חתם על חוזה בנאגטס על 42 מיליון דולר לארבע שנים, ירד גם הוא פצוע מהפרקט הלילה, אחרי שסובב את הקרסול השמאלי במשחק מול יוסטון. "אני לחוץ", הוא הודה, "אני חושש שאולי איעדר תקופה ארוכה". צילומי הרנטגן גילו סדק בכף הרגל, וגלינארי הודה: "זה הפתיע אותי. מחר נעשה צילומים ובדיקות נוספות, ונדע יותר".

הלילה ב-NBA:

הקליפרס ניצחו באורלנדו בלילה גדוש בפציעות

קובי בריאנט רשם הישג היסטורי, וכבר מביט הלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully