וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ווין רוני: "לואיס סוארס היה צריך להיות מורחק שוב"

לואיס סוארס בעט לפארקר מטוטנהאם בבטן, רוני תקף: "זה לא צהוב, זה אדום". דלגליש: "מלכתחילה הוא לא היה צריך להיענש"

אין הרבה מה להגיד על המשחק בין ליברפול לטוטנהאם, שתי קבוצות צמרת מהפרמיירליג, שנפגשו אמש (שני) באנפילד ונפרדו ב-0:0 מאכזב מבחינת שתיהן. טוטנהאם רחוקה כעת כבר שבע נקודות מהמקום הראשון, ליברפול עדיין במקום השביעי והיא רחוקה ארבע נקודות מהמקום הרביעי שמוביל לליגת האלופות, והאירועים הכי מעניינים במשחק היו הקאמבק של לואיס סוארס והכניסה של חתול תועה למגרש.

סוארס, שחזר אחרי השעיה של תשעה משחקים (שמונה מתוכם על ההערות הגזעניות לאברה), היה מעורב בעוד רגע של מחלוקת, כשבעט היישר לבטנו של סקוט פארקר, וספג כרטיס צהוב בלבד. הבעיטה אכן נראתה אלימה וקשה, אך לזכותו של סוארס ייאמר שהוא התנצל מיד ונראה כי זה לא היה בכוונה.

למרות זאת, ווין רוני, שחקן מנצ'סטר יונייטד, היה חייב להגיב וכתב בטוויטר: "אם השופט ראה את הבעיטה של סוארס ומוציא לו כרטיס, זה חייב להיות אדום". כמו כן אמר רוני כי "לכל מי שאומר שאני אגרסיבי, אגיד שלא ספגתי אפילו צהוב אחד העונה".

מאמן ליברפול קני דלגליש לא הגיב לטענות של רוני ("מעדיף לשמור על זכות השתיקה"), אך אמר: "לואיס בכלל לא ראה את פארקר".

סוארס נראה לא חד מספיק, והחטיא הזדמנות די נוחה בסיום אחרי הכנה של אנדי קרול המשתפר. דלגליש המשיך ואמר ש"זה פנטסטי לקבל את לואיס בחזרה, ומבחינתנו הוא לא היה אמור להיות מורחק בכלל מלכתחילה. הוא יודע שהוא אהוב ומוערך כאן. אנחנו לא חושבים שהגיע לו העונש הזה".

ליברפול וטוטנהאם נפרדו ב-0:0 שפגש בשתי הקבוצות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully