וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: ניצחונות לבני הרצליה ולמכבי ת"א

הרצליה חזרה ממשחק החוץ שלה מול קרית מוצקין עם ניצחון 19:26 במשחק השלמה, מכבי ת"א גברה על מ.כ חולון 26:31

שני משחקים נערכו הערב (שני) בליגת הכדוריד, כשבמשחק השלמה מהמחזור ה-9 ניצחה בני הרצליה בחוץ את קרית מוצקין 19:26, ועלתה למקום החמישי. מוצקין, ששמטה ניצחונות בשני המחזורים האחרונים מול מכבי ראשון לציון ומול מכבי תל אביב, איבדה במחצית הראשונה שני שחקנים מרכזיים בפציעות- את ישראל פישר ואת סלובודאן ג'ורג'ביץ' הסרבי. הרצליה ירדה למחצית ביתרון 10:13. מוצקין ניסתה לחזור, אבל הרצליה עלתה ל-16:20 בדקה ה-50 ומשם הגדילה את הפער. ערן אברמוביץ' ואלכס פליסקין הוליכו את מבקיעי הרצליה עם 5 שערים כל אחד, ולדימיר זיאק ועידן יעיש הוסיפו 4 כל אחד. בקרית מוצקין בלטו רומן גיצה עם 5 שערים, ולדי קופמן וברק עמר הוסיפו 3 כל אחד

במשחק שהוקדם מהמחזור ה-12 בשל השתתפותה של מכבי תל אביב בשמינית גמר גביע אירופה מול דוקאס היוונית בשבת, ניצחו הצהובים 26:31 את מ.כ חולון בחוץ. נובאק בוסקוביץ' הוביל את מכבי עם 8 שערים, איציק חליפי הוסיף 6, מילוש מיטרוביץ' 5. בחולון בלטו בוגדן מרקוביץ' ופטריק אובינה עם 5 כל אחד.

* במשחק אימון הערב גברה נבחרת הנשים של העתודה מאיטליה על נבחרת ישראל, 22:31. מחר ומחרתיים יקיימו הנבחרות משחקי אימון נוספים במסגרת מחנה אימונים במכון וינגייט.

כדוריד בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully