וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשים: רמת השרון ניצחה את הפועל פתח תקוה 70:82

הקבוצה של אורנה אוסטפלד השיגה ניצחון שלישי ברציפות ונותרה במקום השני. נצחונות גם לרמלה ולמכבי רמת חן

לאחר שמכבי אשדוד המוליכה נאלצה לעבוד קשה מאוד לפני שניצחה את אליצור נתניה, הושלם הערב (שני) המחזור ה-15 בליגת העל לנשים עם ארבעה משחקים נוספים.

אלקטרה רמת השרון - הפועל פתח תקוה 70:82

הקבוצה של אורנה אוסטפלד מתחילה לגלות יציבות סוף סוף במחזורים האחרונים, והערב, שבוע אחרי הניצחון היוקרתי ברמלה, היא השיגה את נצחונה השלישי ברציפות. המחצית הראשונה הלכה צמוד, אך רבע שלישי מצוין של המארחת סידר לה יתרון דו-ספרתי אותו לא שמטה עד הסיום. אלישיה קלארק הצטיינה עם 18 נקודות ו-12 ריבאונדים כשג'יה פרקינס הוסיפה 16. מנגד, שרי סם סיימה עם 22 נקודות ו-12 ריבאונדים למפסידות.

אליצור חולון - אליצור רמלה 79:66

לאחר שני הפסדים רצופים שבה סוף סוף הדאבליסטית למסלול הנצחונות. רבע שני בו עצרה רמלה את יריבתה על שמונה נקודות בלבד אפשר לה להשתלט על המשחק ולהישאר במאבק על המקום השני. מיכל אפשטיין בלטה עם 17 נקודות באחוזים טובים, לקו ווילינגהאם הוסיפה 16 למנצחות. את חולון הוליכו טוני רובינסון ואואינה ווקר עם 15 נקודות כל אחת.

מכבי רמת חן - בנות השרון 69:76

ניצחון רביעי ברציפות לרמת חן, שממשיכה להיות אחת הקבוצות הלוהטות בליגה. דרסיה מוריס הוליכה את המארחות עם 21 נקודות ו-8 ריבאונדים, כשדניאל רובינסון תרמה 15 ו-8 אסיסטים. 13 נקודות של קרי גארדין כמובן שלא הספיקו לבנות השרון.

הפועל ראשון לציון - הפועל תל אביב 77:86

אחת הקבוצות הכי פחות יציבות בליגה השיגה ניצחון חשוב שאולי מלמד על כך שפניה אל עבר החלק העליון של הטבלה. המשחק כולו עמד בצל קרב ענקיות: מצד אחד אלכסיס גריי, שהפציצה 34 נקודות והגיעה 17 פעמים לקו העונשין, ומהשני שריל בייקר, שאמנם ניצחה את הדו-קרב עם 37 נקודות (19 פעמים בקו העונשין), אך הפסידה עם קבוצתה את המשחק, והפועל תל אביב ממשיכה לנעול את הטבלה.

כדורסל נשים בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully