וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בדקה ה-92: מכבי הרצליה בשמינית הגמר, 0:1 על גבעת אולגה

ידין זריס שבר את הלב של גבעת אולגה עם 0:1 בסיבוב ח' בגביע המדינה. הפועל נצרת עילית ניצחה 1:2 את אסי גלבוע

ספורט 5

חגיגת סיבוב ח' בגביע המדינה נפתחה היום (שלישי) עם שני מפגשי צהריים ללא נציגות ליגת העל, ובינתיים שתי קבוצות מהליגה הלאומית השיגו ניצחונות קשים. מ.ס גבעת אולגה מליגה א' צפון אירחה את מכבי הרצליה מצמרת הליגה הלאומית וקיוותה להפתעה, אבל ספגה שער בדקה ה-92 מרגליו של ידין זריס שהעניק להרצליה ניצחון 0:1 ומקום בין 16 האחרונות במפעל.

גם הפועל אסי גלבוע, מוליכת המחוז הצפוני בליגה א', קיוותה להפתיע במגרשה בדרבי אזורי את הפועל נצרת עילית מתחתית הליגה הלאומית, אבל נצרת עילית הייתה זו שיצאה עם ידה על העליונה עם ניצחון 1:2 ששלח אותה לשמינית הגמר.

גבעת אולגה - מכבי הרצליה 1:0

רוח חזקה הקשתה על שחקני שתי הקבוצות להניע כדור, ואחרי משחק מפוזר במחצית הראשונה, במחצית השנייה הרצליה השתלטה על המשחק.

למרות זאת, בדקה ה-86 היה זה דווקא אלכסיס וינשיים שהגיע למצב קורץ מול השער, כשהגבהה נחתה לו על הראש מרחק שלושה מטרים מהשער, אבל הוא נגח החוצה.

בדקה ה-92 הגיע שער הניצחון: ידין זריס, מלך השערים של הרצליה, ניצל ערבובייה ברחבה, ודחק מקרוב כדי לנפץ את הלב של הקבוצה הקטנה מחדרה.

הקבוצה של עופר טלקר, שהייתה בגמר גביע המדינה ב-2005, נושמת לרווחה. "עבדנו קשה, התכוננו הרבה, אבל קשה היה לשחק עם התנאים האלה", אמר טלקר בסיום, "היה מכוער, אבל ניצחנו".

אסי גלבוע - הפועל נצרת עילית 2:1

רוח חזקה ומזג אוויר סוער ליוו את המשחק כבר מפתיחתו, אך למרות התנאים הקשים, היה זה אחמד דיאב שניצל ערבובייה ברחבה וכבש מקרוב בדקה החמישית והעלה את נצרת עילית ליתרון. שבע דקות לאחר מכן היה זה גיא צרפתי, הבלם והקפטן של אסי גלבוע, שעלה לכדור קרן ונגח מקרוב והשווה ל-1:1.

בדקה ה-32 עמנואל אודיבה ניצל הדיפה רעה של השוער, ודחק מקרוב כדי להחזיר את היתרון לנצרת עילית, 1:2.
בדקה ה-87 שאול סמדג'ה סיפק הצלה מצוינת, כשהדף בעיטה חזקה של ארז יוסף והציל שער בטוח לחובת נצרת עילית.

נצרת עילית, הקבוצה של אהוד בן שושן שבימים אלה עסוקה בעיקר במאבקים על חייה, מדורגת במקום ה-13 בטבלת הליגה הלאומית, אך תקבל צ'ופר מתוק של העפלה בשמינית הגמר.

גביע המדינה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully