וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע - בני יהודה: "ההכנה לא אידיאלית"

המקומיים מודאגים לקראת הגביע (שלישי, 19:35). גרביץ' צפוי לפתוח, מוטי מלכה לא בסגל. אין שינויים בהרכב של אבוקסיס

"המצב שלנו לא פשוט וההכנה למשחק נגד בני יהודה מחר לא אידיאלית. כולם כאן מדברים על האסיפה של אלונה היום. היא אמרה דברים שנכנסו ללב. הבנו עד כמה קשה לה לקבל חוסר השקעה מול עודף השקעה. הגיע הזמן שנשחק בשבילה". כך אמר שחקן בהפועל באר שבע לקראת משחק הגביע נגד בני יהודה (שלישי, 19:35). כזכור, הבעלים נכנסה הבוקר לחדר ההלבשה של הקבוצה ואמרה לשחקנים: "אתם לא משדרגים את הקבוצה, ממש בושה וחרפה. אני נותנת לכם הכל ואת לא עושים כלום. מקבלים, אבל לא יודעים לתת. איך אתם מדברים על זה שלא שדרגתי את הקבוצה? תסתכלו על עצמכם ותעשו חשבון נפש. אתם לא מכבדים את האוהדים?".

פרשת שמעון הרוש מותירה את מגן הפועל באר שבע מחוץ לסגל מחר, והוא לא יחזור להתאמן לפחות עד יום חמישי. כזכור, המגן הושעה לאחר שיחה שערך אתמול עם גיא לוי. עידו אקסברד שנלקח לשיחה עם המאמן וחזר לסגל לאחר שכבר קיבל הודעה ממנהל הקבוצה שנאסר עליו להתאמן, שוב לא תורגל בהרכב ולא נראה שיפתח. "זאת לא ההכנה האידיאלית למשחק מחר. כולם יודעים כמה היינו רוצים להחזיר את הגביע הביתה. כשנעלה על המגרש, נשכח מהכול", אמר שחקן בקבוצה. יוסי שבחון יחזור לסגל אחרי הרחקה וצפוי לפתוח. ויליאם סוארס שלא עלה לשחק מול נתניה בטענה שהוא חולה, יחזור להרכב. להפתעת השחקנים, מוטי מלכה קיבל הודעה כי הוא לא בסגל. ירדן אבוחצירה הצעיר יפתח על הספסל. הקשר ממונטנגרו, פטר גרביץ', יערוך בכורה בהרכב.

הרכב משוער: אוהד לויטה; דרשקו בוז'וביץ', עודד גביש, אבי יחיאל, אופיר דוידזאדה; ויליאם סוארס, ננאד קיסו, יוסי שבחון, פטר גרביץ', דיה סבע; דובב גבאי (עידו אקסברד).

48 שעות אחרי שסיימו בתיקו 1:1 מאכזב נגד עירוני רמת השרון בליגה, ערכו הערב שחקני בני יהודה אימון לקראת משחק החוץ בווסרמיל. המטרה המוצהרת במועדון היא ללכת כמה שיותר רחוק במפעל הזה. המאמן יוסי אבוקסיס שנפגש אמש עם המנכ"ל משה דמאיו ויישר עמו את ההדורים לאחר המתיחות ששררה בין השניים, צפוי להמשיך עם הרכב זהה לזה שפתח נגד רמת השרון. המגן איציק עזוז חולה ויעדר מהסגל ולעומתו ישוב חסן אבו זייד שלא נכלל בסגל בשבת בשל פציעה.

הרכב משוער: דלה איינוגבה, עוז ראלי, גל כהן, דן מורי, כפיר אדרי, קסטוטיס איבשקביצ'יוס, שלו מנשה, ישראל זגורי, ננאד מרינקוביץ', פדרו גלבאן, דינו אנדלובו.

גביע המדינה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully