וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ירושלים - מכבי ת"א: לא כולם רוצים פנדלים

הצהובים תרגלו בעיטות מהנקודה, הקבוצה מהלאומית דווקא לא. פונצ'ץ יפתח, עידן טל על הספסל (שלישי, 20:45, 5+ לייב)

מכבי תל אביב מקיימת היום (שני) את האימון המסכם לקראת משחק הגביע נגד הפועל ירושלים בטדי (שלישי, 20:45, ספורט 5+ לייב). הצהובים מבינים שמדובר במפעל היחיד דרכו אפשר להציל את העונה הנוכחית, ומגן הקבוצה יואב זיו התייחס לכך כשאמר: "גביע זה סיפור אחר לגמרי מהליגה וכרגע אנחנו צריכים להתרכז ולעבור שלב. אנחנו פייבוריטים ואמורים לעשות את זה. כל קבוצה יכולה להפתיע אבל שזה רק לא יהיה על חשבוננו. יש להם שחקנים טובים עם רקע בליגת העל כמו עידן טל ואופיר עזו, אבל אנחנו צריכים לעשות את שלנו. השאיפה היא לעבור שלב ואנחנו מקווים לעשות זאת ב-90 דקות. אני מקווה שלא נגיע לפנדלים". באימון המסכם, אגב, תרגלה הקבוצה בעיטות מהנקודה הלבנה.

שרן ייני, הסובל מנקע בקרסול, ייעדר ב-10 הימים הקרובים ומי שיחליף אותו במרכז ההגנה מול הפועל ירושלים יהיה רוברט פונצ'ץ. גם השוער השני, גיא חיימוב, שלא היה בסגל בהפסד למכבי פתח תקוה, בספק למשחק הגביע בטדי. במידה ולא יהיה בסגל, יחליף אותו שוב השוער הצעיר יוסי גינצבורג.

באימון המסכם לא תרגל ניר לוין הרכב אך נדמה כי מלבד ייני, אמור המאמן לפתוח עם הרכב כמעט זהה לזה שהפסיד למכבי פתח תקוה בליגה בשבת. שינוי אחד עשוי להיות השבתו להרכב של דור מיכה על חשבון אחד החלוצים - אלירן עטר, ברק יצחקי, מואנס דאבור או רוברטו קולאוטי.

הרכב משוער: ברק לוי, קלמי סבן (עומר ורד), סאבו פאביצ'ביץ', רוברט פונצ'ץ, יואב זיו, משה לוגסי, גל אלברמן, ברק יצחקי, אלירן עטר, מואנס דאבור (דור מיכה), רוברטו קולאוטי.

לופא קדוש: "רוצה שזה ייגמר ב-90 דקות, לכאן או לכאן"

גם הפועל ירושלים, הממוקמת במקום החמישי בליגה הלאומית, סיימה היום את הכנותיה למשחק המסקרן. המאמן לופא קדוש יחסר את השוער יניב בן הרוש שהורחק בהפסד הליגה האחרון לאחי נצרת ביום שישי וכן את לירן מזרחי הפצוע. עידן טל שסובל ממתיחה יהיה בסגל ויפתח על הספסל. השוער הוותיק רפי כהן יפתח בין הקורות, כאשר מלך שערי הקבוצה אדם מזרחי, שכבר הדיח את מכבי תל אביב (בעונת 2008 עם שער סנסציוני במדי בית"ר שמשון תל אביב), יפתח בחוד.

שחקני ירושלים לא תירגלו פנדלים לקראת המשחק והמאמן לופא קדוש אמר: "אני רוצה שזה ייגמר ב-90 דקות, לכאן או לכאן. מה שמעניין אותי זה המשחק נגד בני לוד ביום שישי בליגה. אנחנו נעשה הכל כדי לנצח את מכבי תל אביב אבל אני רוצה לעבור את המשחק בצורה שקטה ובלי פצועים, כדי שנבוא מוכנים למשחק נגד לוד".

הרכב משוער: רפי כהן, אורי פסו, יוסי ביטון, אסף עזו, חיים איצרין, רם סטי, אפי מלכה, אלירן אוחנה, איציק כהן, אוסקר גררו, אדם מזרחי.

גביע המדינה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully