וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם נבחרות הכדוריד ישתתפו במשחקי הים התיכון?

יו"ר האיגוד דורון שמחי נפגש עם עמיתו האיטלקי בארץ במטרה לקדם את הרעיון. נבחרת הנשים תקיים משחקי אימון נגד איטליה

נבחרת העתודה של ישראל (נשים) בכדוריד תפגוש הערב (שני) את נבחרת איטליה (19:00, וינטר), לראשון מבין שלושה משחקי הכנה שיתקיימו גם מחר ומחרתיים. יחד עם הבנות האיטלקיות הגיע גם יו"ר איגוד הכדוריד בארץ המגף, פרנצ'סקו פורומוטו, ובאיגוד הכדוריד דנים איתו היום באפשרות לשלב את נבחרות הגברים והנשים של ישראל, או חלק מהנבחרות הצעירות במסגרת פרויקט סגל הזהב, באליפות משחקי הים-התיכון.

פורומוטו משמש גם כיו"ר הפדרציה של משחקי הים התיכון בכדוריד, בהם משתתפות נבחרות כמו איטליה, ספרד, סרביה, קרואטיה, פורטוגל, יוון, טורקיה וגם מצרים, מרוקו, אלג'יריה. היו"ר דורון שמחי נפגש כעת עם פורומוטו בירושלים, ומנסה לקדם את המהלך, לאחר שבעבר הרחוק נבחרת הנשים של ישראל השתתפה במשחקים והאליפות הבאה תתקיים ב-2013 בטורקיה (בבוגרים מדובר באליפות כל 4 שנים, בגילאי הנוער מדי שנה).

יו"ר איגוד הכדוריד, דורון שמחי: "זה ביקור חשוב מאוד עבורנו בדרך לקבלת ישראל למשחקי הים התיכון. המאמצים בעניין הזה החלו כבר לפני שלוש שנים, והם נושאים פרי כעת. כנראה שתתקבל החלטה עם יו"ר הוועד האולימפי העולמי בחודש הבא, להחזיר את ישראל למשחקי הים התיכון, בכדוריד ובעוד בענפים. אנחנו מאוד מעריכים את העזרה והתמיכה שמגיעה מפורומוטו ומהאיטלקים".

מכבי תל אביב, שמתכוננת למשחקה בשבת בשמינית גמר גביע האיגוד האירופי מול דוקאס מיוון, קבוצה ששיחקה עד לא מזמן בליגת האלופות, תקיים הערב (21:00) משחק מוקדם מהמחזור ה-12 בליגת ווינר בחולון. כמו כן, מכבי קרית מוצקין תארח (20:00) את בני הרצליה במשחק השלמה מהמחזור ה-9, וניצחון של אחת הקבוצות יעלה אותה אל המקום החמישי.

מכבי פתח תקוה ניצחה אמש את הפועל פ"ת 23:25 במשחק הדרבי במסגרת הליגה הלאומית. משחקי חצי גמר ליגת התיכונים יתקיימו היום בצהריים. קציר רחובות תארח את אליאנס תל אביב (13:00 שידור בחינוכית), ומקיף יהוד את קציר חולון.

כדוריד בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully