וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בריאן רנדל: "מקווה שהניצחון האחרון היה נקודת מפנה"

שחקנה של הפועל ירושלים מאמין שאפשר ליצור רצף ניצחונות מול מכבי אשדוד הערב (19:35, 5+ לייב): "הולכים לכיוון הנכון"

המחזור ה-16 בליגת העל בכדורסל יינעל הערב (שני) כשמכבי אשדוד תארח את הפועל ירושלים (19:35, שידור ישיר בספורט 5+ לייב). אשדוד מגיעה למשחק לאחר שניצחה במפתיע את מכבי תל אביב ביד אליהו בשבוע שעבר, עלתה למקום השמיני, וצירפה את הגארד היהודי-אמריקאי רובי בוסטיין. הפועל ירושלים עצרה את רצף ההפסדים שלה בשבוע שעבר, עם ניצחון על ברק נתניה שעצר את הסחף הגדול. שחקניו של שרון דרוקר חושבים כעת על הבטחת המקום בפלייאוף העליון, כאשר ההערכות מסביב לקבוצה הן ששלושה ניצחונות בששת המשחקים הקרובים יספיקו, אך לא להרבה יותר מכך. כדי לא להסתבך, מדברים בקבוצה על המשחק באשדוד כמשחק שאסור לאבד אותו.

"אנחנו באים דרוכים לכל משחק וכל משחק חשוב", אמר לוואלה! ספורט בריאן רנדל והוסיף: "אני מקווה שהניצחון האחרון שהשגנו היווה נקודות מפנה, אמנם זה היה משחק אחד אבל אני מקווה שאנחנו הולכים לכיוון הנכון. זה לא רק המשחק שגורם לי להרגיש אופטימיות, זו הדרך השונה שהצגנו בניצחון ובאימונים לאחרונה.

"במשחק האחרון שיחקנו חזק. אני חושב שהיתה לנו בעיה בלא מעט משחקים לאחרונה, כשהתחלנו טוב ולאט לאט הורדנו הילוך ואינטנסיביות. במשחק האחרון ניסינו לבוא חזק מהדקה הראשונה עד האחרונה". רנדל סיפר על תחושתו בעונה הקשה שעוברת על הפועל ירושלים: "שחקנים חווים תקופות כאלו . הייתי בקבוצות בעבר וקרו דברים שונים, אבל זה גורם לך לגדול כשחקן וכאדם ולהתפתח. זה נותן פרספקטיבה וגורם לך להעריך את הזמנים הטובים".

כדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully