וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוני אוסליבן חזר לעצמו, ניצח במאסטרס הגרמני

"רוקט רוני" ניצח 7:9 את סטיבן מגוויר בגמר מדהים בברלין וזכה לראשונה בתואר בסבב מאז שניצח בשנחאי ב-2009

אחרי סדרת כשלונות, שחקן הסנוקר האנגלי רוני אוסליבן חזר לעצמו אתמול (ראשון) כשניצח בטורניר המאסטרס הגרמני בברלין. "רוקט רוני, גבר במשחק הגמר 7:9 על סטיבן מגוויר הסקוטי, כשהוא מנצח בשישה מתוך שבעת המשחקונים האחרונים.

זה היה אחד הגמרים הטובים ביותר שנראו בשנים האחרונות בטורניר גדול בסבב, כשבארבעת המשחקונים הראשונים הושגו ברייקים של יותר מ-100 נקודות. בתום החלק הראשון של ההתמודדות מגוויר הוביל 3:5. בהצגה המרכזית בערב הוא כבר עלה ליתרון 3:6, אלא שמאותו רגע הוא הצליח לנצח רק בעוד משחקון אחד, שעוד שאוסליבן עשה זאת בשישה, כשאורכו של המשחקון האחרון היה 46 דקות.

זה היה התואר ה-23 בקריירה של רוני אוסליבן, אבל לא פחות חשוב, זה היה התואר הראשון שלו בטורניר דירוג מאז שזכה בשנחאי ב-2009. הזכייה הזאת גם עזרה לאוסליבן לחזור אל 16 הראשונים בדירוג העולמי לקראת אליפות העולם שתתקיים באפריל. בסיום המשחק אמר אוסליבן: "כל הקרדיט מגיע לסטיבן מגוויר, היה לו טורניר נהדר ואני חושב שהוא משחק טוב כמו ששיחק כשהוא התפתח בסבב. בשבילי זה היה טורניר נהדר, כל ניצחון הוא טוב עכשיו, לנצח טורנירים זה תמיד טוב וזה מה שאני רוצה לעשות כדי לחזור לטופ".

ביליארד בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully