וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריאל מדריד: סרחיו ראמוס כובש כמו רוברטו קרלוס

השער בשבת, השווה את ממוצע הכיבושים שלו לזה של המגן האגדי. וגם: ריאל סופגת פחות כשהוא מתופקד כבלם ולא כמגן

כיממה וחצי אחרי הניצחון 0:1 על חטאפה והשמירה על פער של שבע נקודות יתרון מברצלונה שבמקום השני, בריאל מדריד, או יותר נכון בעיתונים שמקיפים אותה, עוסקים בעיקר בכובש שער הניצחון סרחיו ראמוס.

ב"אס" העלו הבוקר אייטם מעניין ממנו עולה כי לראמוס יש כרגע ממוצע שערים זהה לזה של רוברטו קרלוס הגדול. השער של המגן-בלם ביום שבת היה ה-36 שלו במדי הבלאנקוס ב-289 משחקים במסגרות השונות, 0.12 שערים למשחק. המגן הברזילאי הבקיע 66 שערים ב-512 משחקים שהם גם 0.12 שערים למשחק.

ארבעת השערים שראמוס כבש העונה (אחד בליגה, שלושה בליגת האלופות) מציבים אותו במקום השביעי בטבלת כובשי השערים של הקבוצה. מקדימים אותו קאקה ואנחל די מריה (5), חוסה קאייחון (11), גונסאלו היגואין (17), קארים בנזמה (18) וכריסטיאנו רונאלדו (31).

ב"אס" גם גילו שריאל מדריד ספגה פחות במשחקים בהם ראמוס בן ה-25 שיחק כבלם, מאשר באלו בהם הוא תופקד כמגן. ב-22 משחקים בהם הוא פתח במרכז ההגנה הבלאנקוס ספגו 19 שערים (ממוצע של 0.86 למשחק), בעוד בשמונה משחקים בהם שיחק כמגן ריאל ספגה 10 שערים (ממוצע של 1.25 למשחק).

אגב, ראמוס נפצע בצורה לא חמורה של חטאפה ואתמול לא התאמן ונשלח למנוחה בת יומיים, אבל הוא צפוי להיות כשיר למשחק הבית של ריאל נגד לבנטה ביום ראשון.

ראמוס הבקיע, ריאל ניצחה את חטאפה

http://sports.walla.co.il/?w=/162

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully