וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דני עמוס: "אנחנו בעונה חלומית"

תהל אלון

6.2.2012 / 6:27

דני עמוס וקרית שמונה עשו עוד צעד בדרך לאליפות ובצפון חגגו זמן ממושך אחרי הניצחון על חיפה. רק בן שמעון מנסה להרגיע

שריקת הסיום של מנשה משיח למשחק בין עירוני קרית שמונה למכבי חיפה אמש (ראשון, 0:1 לקרית שמונה) נתנה את האות לקהל הכחול לפרוץ בחגיגה אדירה ושירת של: "קרית שמונה אלופה" נשמעה לראשונה באצטדיון הצפוני. השחקנים לא נשארו אדישים לקריאות של האוהדים הנלהבים ונשארו עוד זמן רב לחגוג איתם על כר הדשא. גם מחדר ההלבשה נשמעה חגיגה נלהבת דקות ארוכות לאחר סיום המשחק.

ביציאה מהאצטדיון חיכו עשרות אוהדים למאמן רן בן שמעון, שזכה למחיאות כפיים ועידוד ללא הפסקה על התרומה העצומה שלו למועדון, כשגם אלעד גבאי, דני עמוס וברק בדש זכו לליווי דומה.

למרות החגיגות הבעלים איזי שרצקי נשאר רגוע, והגיב לברכות מסביב: "מה פתאום, עדיין אי אפשר להגיד מזל טוב", אך נראה כי בתוך תוכו גם שרצקי יודע שאין מי שיעצור את הקבוצה שלו.

מעבר לשמחה בסיום, בן שמעון סירב לצאת בהצהרות ונראה כי הוא בעיקר רוצה להשאיר את שחקניו מחוברים לקרקע, בכדי שלא ייפלו אל מלכודת השאננות.

לא מעט מחמאות הורעפו אתמול על כובש השער ברק בדש, עוד הוכחה חותכת לכך שבקרית שמונה הדמיון והחלומות עולים על המציאות. החלוץ המוכשר נכנס למשחק עם תחילת המחצית השנייה וזאת לאחר שנעדר כמעט כחודשיים עקב פציעה, וממש כמו במיטב הסיפורים הדרמטיים הוא גם כבש את הגול שהעניק לכחולים את הניצחון ואת הצעד הענק הנוסף בדרך אל התואר הנכסף.

עמוס: "אנחנו רציניים לגבי המטרות שלנו"

אז נכון שבדש הבקיע את גול הניצחון אבל בקבוצה שפעו מחמאות גם לשוער דני עמוס שנמצא בעונה נהדרת גם מבחינה אישית והיה אחראי על שתי הצלות גדולות במשחק אמש. עמוס התייחס לניצחון המשמעותי של קבוצתו: "אני לא יודע אם המשחק הזה היה העברת התואר, אבל הוא הראה שיש פה קבוצה שהיא רצינית לגבי המטרות שלה".

השוער הוסיף: "אין ספק שהיינו מאד שמחים בסיום. היה משחק מאד קשה עד הדקות האחרונות, אבל עדיין לא חגגנו אליפות, יש עוד משימות בדרך ואי אפשר לעצור כרגע".

על היכולת האישית שלו במשחק אמר השוער: "לא הייתה לי היום הרבה עבודה, אבל אני שמח שהייתי במקום הנכון ובזמן הנכון, אנחנו בעונה חלומית ואני מקווה שנמשיך ככה".

למרות שנראה כי האליפות עמוק בכיס של הכחולים, הקשר הצעיר עדי אלישע בחר עדיין להיות זהיר בדבריו: "ברור שזה היה ניצחון משמעותי וחשוב ואין ספק שאנחנו בדרך הנכונה, אבל לאליפות יש עוד דרך ארוכה ולא מעט משחקים בדרך".

אלישע התייחס גם לשער של בדש בדקה ה-86: "היה משחק קשה מאד עם גול מאוחר ככה שזה יותר מתוק, שמח שברק בדש הבקיע. אחרי שנעצרנו במחזור הקודם בבלומפילד טבעי שנחגוג ככה עם הקהל שבא אתמול".

ברק בדש: "הלוואי שהשער שלי יבשר על אליפות"

צפו ב-0:1 של עירוני קרית שמונה על מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully