וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רן בן שמעון: "צריך לשמור על קול שפוי"

מאמן קרית שמונה ניסה להזהיר מחגיגות מוקדמות אחרי הניצחון על מכבי חיפה. בדש: "הלוואי שזה גול שיבשר על אליפות"

אדריאן הרבשטיין

צילום וידאו: אדריאן הרבשטיין, עריכת וידאו: טל רזניק

האם הסיפור האליפות גמור? עירוני קרית שמונה הראתה הערב (ראשון) אופי של אלופה כשגברה בצורה דרמטית 0:1 על האלופה המכהנת מכבי חיפה. ברק בדש שחזר מפציעה נכנס עם פתיחת המחצית השנייה ולאחר מספר החמצות גדולות כבש את שער הניצחון בדקה ה-86 מבישול של רביד גזל, שגם הוא חזר למגרשים אחרי פציעה. הפער בפסגה צמח ל-12 נקודות, כאשר בקופה נותרו 39 נקודות בלבד. המאזן של קרית שמונה פשוט מדהים. משחק 22 ברציפות ללא הפסד, משחק 16 ללא ספיגה וניצחון ביתי שביעי ברציפות, כולם על האפס. בסיום המשחק נרשמה שמחה גדולה בקרב שחקני קרית שמונה, שרצו להודות לאוהדים ואלה צעקו: "קרית שמונה אלופה".

הירוקים נעצרו לאחר שני ניצחונות רצופים ונותרו במקום השמיני. כרגע, רק הפרש שערים מפריד בין מכבי חיפה למקום שמוביל לפלייאוף התחתון. במועדון גם מודאגים ממצבו של השוער ניר דוידוביץ', שנפצע בלסת בפתיחת המחצית השנייה לאחר שספג חבטה בפניו מברכו של ברק בדש. השוער הוחלף, אך לא נזקק לפינוי לבית חולים וטופל מחוץ לקווים, כאשר בבדיקה ראשונית התגלה כי אין שבר בלסת.

רן בן שמעון חגג את הניצחון: "זה משחק שמקרב אותנו לאליפות, אני חושב שצריך לשמור על קול שפוי כי האתגרים חזקים וגדולים לקראת הסוף. אנחנו צריכים להבין שזה צעד מקרב. עד שיהיו לי מספיק נקודות כדי להבטיח את התואר, אנחנו לא במצב של להישען אחורה ולהיכנס למצב של חולשה. אני מבין את המשמעות של המשחק. אני לא פראייר".

המאמן המשיך להתייחס למאבק על התואר: "אם אגיד את המילה אליפות, רמת המחויבות תרד. הניצחון נותן יתרון משמעותי ורציני, אבל עדיין שום דבר לא סגור. יש עוד הרבה משחקים קשים. אם לקרית שמונה היה את הניסיון, היה הרבה יותר קל לומר את המילה אליפות. לנו זה קשה כי אין לנו ניסיון במעמדים הזה, אבל יש לנו שקט, קור רוח. השחקנים מחויבים ואני סומך עליהם ולא רוצה להעביר להם מסר חלש".

בן שמעון החמיא לשחקניו: "השחקנים מתמודדים שבוע אחרי שבוע עם הצלחות ולפעמים זה יותר קשה מלהתמודד עם כישלונות. למרות הקושי, עדיין אנחנו משחקים כדורגל טוב. השחקנים הביאו הרבה מחויבות, ידענו שצריך סבלנות ועם סבלנות הצלחנו לנצח ואני שמח שזה היה בדש.

על סוד ההצלחה של קרית שמונה אמר בן שמעון: "יש אצלנו איזון נכון בין הגנה להתקפה. היו לנו הזדמנויות אמיתיות ליד השער. בדש היה רעב, הוא ראה את ההצלחה מהצד, אבל לא אחמיא לשחקנים בודדים. יש לנו קבוצה נפלאה. לא מרגישים את החוסרים. כולם עושים עבודה נפלאה. לקחנו בחשבון שחשוב לנו לנצח. הייתה לי דילמה, אבל בחרתי ללכת עם עוד חלוץ וזו סוג של אמירה.

על מכבי חיפה אמר בן שמעון: "באה מולנו קבוצה שנראתה טוב. הם באו לשחק כדורגל, קבוצה מאוד מסוכנת עם כישרון בחלק הקדמי, אבל הגענו למצבים. כדי לנצח את המשחק. אני מלא גאווה כלפי השחקנים. אנחנו רוצים לבוא לכל משחק מוכנים ורוצים ללכת קדימה. התואר חשוב למועדון הזה".

גיבור הניצחון, ברק בדש, אמר בסיום: "הלוואי וזה יהיה שער האליפות. בחודש וחצי האחרונים הייתי בחוץ וראיתי את הקבוצה משחקת נהדר ומנצחת וצבט לי בלב שאני לא חלק מזה. התפללתי לרגע הזה ואני מודה לאלוהים שנתן לי רגע משמח. בוא ניתן לעוד שבוע לעבור וניפגש בפלייאוף והלוואי שיישאר ההפרש שהוא משמעותי. אני מאמין שיהיה טוב בסוף".

אלישע לוי: "קיבלנו את השער ואיבדנו את הסבלנות"

בצד המפסיד היה אלישע לוי שאמר: "אני מבין את הזהירות של בן שמעון. קרית שמונה עושה עונה גדולה והם בדרך לאליפות. היה משחק גברי, לא כדורגל גדול עם קצב טוב שיכול היה להתפתח לכאן או לכאן. קיבלנו את השער ואיבדנו את הסבלנות, אבל זה היה המשך ישיר ליכולת שלנו בשבועות האחרונים. אנחנו מאורגנים וחזקים והגענו להזדמנויות. קרית שמונה קבוצה חזקה ומאוזנת. שאפו".

על מצבו של ניר דוידוביץ' אמר לוי: "הוא ספג מכה חזקה בלסת, שבר שן אחת ואני מקווה שאין שבר בלסת. הוא עשה יציאה אמיצה והציל שער ואני מקווה שיתאושש מהר".

על המטרות להמשך העונה: "אנחנו מאוד רוצים את אחד הכרטיסים לאירופה. גביע זה דרך אחת ואנחנו לא מוותרים על מקום שני או שלישי. הפסדנו במגרש קשה, אבל מילה טובה לשחקנים והקהל. אני מקווה שנצליח במטרות האחרות שלנו".

בחיפה העריכו הערב כי דוידוביץ' לא סובל משבר, אך מחר הוא יילקח לצילום בבית החולים רמב"ם. לחבריו הוא אמר: "יש לי כאבים באזור הלסת והצוואר, מחר נדע מה קורה. לא נראה לי שמדובר בשבר, אבל צריך לבדוק". הקבוצה חזרה הלילה למלון, ערכה ארוחה משותפת ומחר בבוקר יגיעו השחקנים יחד לאימון שחרור בכפר גלים, לקראת המשחק ביום רביעי מול מכבי באר שבע.

sheen-shitof

הסוד? שחיית חתירה

ביקור קצר בבריכה שינה לי את החיים - וגם לכם זה יקרה

בשיתוף TI SWIM

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully