וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איליי מאנינג: "משחק מטורף אחרי עונה מטורפת"

ה-MVP של הסופרבול, שהוביל את הג'איינטס לניצחון, חגג בסיום: "האמנו כל הזמן". בריידי: "יכולנו לעשות עוד קצת"

חלפו ארבע שנים, התסריט אומנם השתנה מעט, אבל הסצנה האחרונה הייתה דומה. ממש כמו ב-2008, ניו יורק ג'איינטס אלופת ה-NFL עם ניצחון דרמטי על ניו אינגלנד פטריוטס, לאחר שהלילה (בין ראשון לשני) זה נגמר ב-17:21 לענקים. טבעת שנייה לאיליי מאנינג, הפסד שני ברציפות בסופרבול לטום בריידי וחבורתו. הג'איינטס עלו ל-0:9 מהיר, הפטריוטס הגיבו ב-17 נקודות ללא מענה, אבל משם ועד לסיום זו שוב הייתה ניו יורק, עם 12 נקודות רצופות מצידה וניצחון מתוק.

את תואר השחקן המצטיין קיבל כמובן מאנינג, שסיים את עונתו הטובה בקריירה עם משחק מופלא של 30 מ-40, 296 יארד וטאצ'דאון. מאנינג הפך לקוורטרבק ה-11 בהיסטוריה שעונד יותר מטבעת אליפות אחת. בסיום הוא אמר: "היה משחק קשה בין שתי קבוצות טובות. הזננו את הכדור טוב, אבל לא היה לנו קל להשיג נקודות. האמנו כל הזמן והשגנו מהלכים טובים מכמה שחקנים שונים, היו לנו כמה חבר'ה שנתנו משחק גדול. התפיסה של מאנינגהאם בדרייב האחרון הייתה מדהימה".

איליי נשאל על תחושותיו לאחר המשחק: "אני מתרגש עבור חברי לקבוצה, לחלק מהם זו אליפות ראשונה. אני גם שמח עבור המאמן שלנו, טום קופלין. אני גאה בדרך בה נלחמנו כל השנה, עד הסוף. היו לנו כמה קאמבקים גדולים השנה. לא נתנו לטאצ'דאונים שלהם לתסכל אותנו והמשכנו לשחק כמו שרצינו. שיחקנו חכם מאוד וניצלנו את ההזדמנויות שהיו לנו. היה קשה בשניות הסיום. עם טום בריידי, שהוא קוורטרבק מדהים, זה אף פעם לא גמור, אבל ההגנה שלנו הייתה שם כדי לנצח את זה. אני שמח לזכות, לא משנה איפה היה המשחק. היה משחק מטורף, אחרי עונה מטורפת".

גם עבור טום קופלין זו טבעת שנייה והוא חגג בסיום: "איזה דבר נפלא, השחקנים שלי בונים לעצמם את ההיסטוריה. הם מאמינים זה בזה וכשההגנה התחילה לעצור אותם, שיחקנו פוטבול של הג'איינטס. כל אחד עשה בדיוק את מה שהוא היה צריך כל הפלייאוף הזה. זו הייתה ריצה מיוחדת והקרדיט הוא למאמנים ולשחקנים, שעשו משהו שאף אחד לא האמין שנעשה". הרץ ברנדון ג'ייקובס, שרשם משחק טוב מאוד בעצמו, הוסיף: "זה מיוחד. יש לי דז'ה וו. האמנתי בהגנה שלנו מהרגע הראשון והם עשו את העבודה. ידעתי שאיליי יוביל אותנו לניצחון, אני גאה להיות חלק מהקבוצה שלו ומאחל לו הצלחה. הפטריוטס לא יכולים לזכות יותר, אנחנו שם במקומם עכשיו".

ביל בליצ'יק המאוכזב אמר: "השחקנים שלנו היו מעולים, שלהם היו קצת יותר טובים. זה היה משחק מצוין. הייתי יכול לעשות עבודה טובה יותר בהרבה דברים שקרו במשחק. היו כמעט שם, אבל לא הצלחנו לעשות את זה. אני הולך להגיד לשחקנים שאני מרוצה מהם מאוד. הובלנו רוב המשחק, אבל בסוף פיספסנו". טום בריידי השבור רק הוסיף: "החמצנו הזדמנויות. כולנו מרגישים שיכולנו לעשות עוד קצת. נלחמנו עד הסוף וזה מאכזב. אני מעדיף להגיע לסופרבול ולהפסיד מאשר לא להגיע בכלל, נקווה לחזור לכאן בקרוב. הייתה לנו שנה נהדרת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully