וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: מארסיי וליון נפרדו ב-2:2

מפגש הצמרת בין האלופות לשעבר הניב ארבעה שערים עד המחצית, אך לא הוכרע. המשחק של אוקזר ובן שהר נדחה

מזג האוויר הסוער בצרפת הוביל הערב (ראשון) לדחייתם של שני משחקים נוספים, כאשר המפגש בין קון לאוקזר של בן שהר וזה בין סושו לדאבליסטית ליל לא יצאו לדרך. בסטאד ולודרום דווקא שיחקו כדורגל וסיפקו ערב מהנה, כאשר מארסיי נפרדה מליון ב-2:2 מרתק ורצוף שגיאות בהגנה.

לפני שנתיים סיפקו הקבוצות משחק בלתי נשכח שהסתיים ב-5:5. הפעם היו רק הרבה שערים, אך היה זה עוד ערב של כדורגל נהדר. מארסיי, שניצחה את שמונת משחקיה האחרונים בכל המסגרות ויכלה להתקדם בעזרת ניצחון למקום החמישי, פתחה נהדר. בדקה ה-16 בנואה שיירו הכניע את הוגו לוריס אחרי טעויותבהגנה מצד עלי סיסוקו וסמואל אומטיטי. בדקה ה-34 ברנדאו הברזילאי נעץ את השני, אבל ליון הגיבה שתי דקות לאחר מכן עם שער בפטימבי גומיס.

רגע לפני השריקה למחצית, סולימאן דיאוורה הסנגלי, שחזר אחרי טורניר מאכזב באליפות אפריקה, הבקיע שער עצמי אחרי כדור רוחב שהעביר סיסוקו וחתם 45 דקות קצביות בסטאד ולודרום. ההספק נתן תקווה לעוד 5:5 מטורף, אך הפעם הגיעה דעיכה לאחר ההפסקה, מארסיי החמיצה את המצבים המעטים אליהם הגיעה והקבוצות חילקו נקודות שהשאירו את ליון רביעית עם 39 נקודות (10 פחות מפ.ס.ז') ואת מארסיי חמישית עם נקודה פחות.

פריס סן ז'רמן ניצחה ושמרה על הפסגה בשבת

כדורגל צרפתי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully