וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיפ"א תפעל לאיחוד מחדש של ההתאחדות המצרית

ספ בלאטר הודיע כי הארגון יתערב, לאחר שהשלטונות פיזרו את ההתאחדות בעקבות האסון: "נדאג שזו תחזור לפעילותה"

פיפ"א תנקוט בצעדים כדי לאחד מחדש את התאחדות הכדורגל של מצרים, שפוזרה אחרי המהומות במגרש הכדורגל בפורט סעיד, כך הודיע היום (ראשון) נשיא פיפי"א ספ בלאטר. כזכור, במהלך האירועים הטרגיים נהרגו 74 אנשים. בלאטר טען שההתערבות של הממשל בעייני הכדורגל הם דבר בלתי נסבל מבחינת פיפ"א.

"על פי המידע שקיבלנו, אכן נהרגו באירועים 74 אנשים", אמר היום בלאטר, "גם אישרו לנו שהשלטונות במצרים התערבו באופן ישיר והשעו את ההתאחדות לכדורגל המקומית. אנחנו עומדים לטפל בסוגיה הזאת מחר ולדאוג שההתאחדות תחזור לפעילותה, כי ההתאחדות היא הגוף שאחראי לארגון כל המשחקים והליגות, והיא חייבת להמשיך בעבודתה".

כידוע, פיפ"א לא סובלת התערבות שלטונית בנעשה בהתאחדות מקומית ובמקרי עבר אף הטילה סנקציות של השעיה זמנית על התאחדויות שלא נוהלו באופן אוטונומי. בעקבות האסון בפורט סעיד פוטרה הנהלת ההתאחדות המצרית וההתערבות של פיפ"א היא צעד ראשון לפני הטלת עונשים כדוגמת השעיית מצרים מפעילות בטורנירים רשמיים.

האסון בפורט סעיד אירע בסיום המשחק בו גברה אל מאסרי 1:3 על אל אהלי ומדובר באסון הספורט הגדול בהיסטוריה של מצרים. בעקבות האירוע, הודיעו שלושה כוכבי אל אהלי מוחמד אבוטריקה, עימאד מוטאב ומוחמד ברכאת על פרישה מכדורגל.

כוכבי אל אהלי פרשו מכדורגל

  • עוד באותו נושא:
  • ספ בלאטר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully