וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטיבן ג'רארד: "אנחנו חייבים להיות חסרי רחמים"

קפטן ליברפול לא רוצה לאבד נקודות בבית, סוארס חוזר להרכב (ב', 22:00, ספ'1). טוטנהאם מקווה לשמור על חלום האליפות

המחזור ה-24 בפרמיירליג יגיע לסיומו מחר (שני, 22:00, ספורט1 וספורט1 HD) עם המשחק המסקרן בין ליברפול לטוטנהאם באנפילד. בעוד האדומים ממרסיסייד חושקים במקום הרביעי, התרנגולים עדיין לא ויתרו על חלום האליפות ורוצים לצמק את הפער ממנצ'סטר סיטי שעומד כעת על שמונה נקודות. בשלושת המשחקים האחרונים בין הקבוצות ניצחה טוטנהאם, כולל 0:2 בעונה שעברה באנפילד. זה, אגב, היה ההפסד הביתי האחרון של ליברפול בליגה, אך היא סיימה העונה כבר שבעה משחקי בית בתיקו.

אחרי ההצלחות בגביעים מול מנצ'סטר סיטי ומנצ'סטר יונייטד, בליברפול רוצים להמשיך את המומנטום גם בליגה, ומגיעים אחרי ה-0:3 המשכנע על וולבס. למרות זאת, קני דלגליש נותן הרבה כבוד לטוטנהאם: "הם התחילו רע את העונה והתאוששו בצורה פנטסטית. טוטנהאם קבוצה מצוינת ובהחלט מועמדת לאליפות".

להרכב ליברפול צפוי לחזור לואיס סוארס, אחרי שמונת משחקי ההרחקה, וגם סטיבן ג'רארד צפוי לפתוח. "איבדנו יותר מדי נקודות בבית נגד קבוצות קטנות - זה עלה לנו באפשרות להיאבק על התואר", טען הקפטן. "אולי זה עניין מנטלי. אנחנו חייבים להיות חסרי רחמים".

בצד השני, רפאל ואן דר וארט נמצא בספק, כאשר ג'ק ליברמור הצעיר עשוי להחליפו. ג'רמיין דפו וארון לנון צפויים להיעדר, בעוד קייל ווקר ועמנואל אדבאיור מתוכננים לפתוח למרות פציעות קלות. לואי סאהה וריאן נלסן, שהצטרפו לטוטנהאם ביום האחרון של חלון ההעברות, יחכו להופעת הבכורה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully