וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שני בליגת העל: ראמל בראדלי חוזר לאשדוד

הרכש של הפועל ירושלים יתארח אצל האקסית (ב', 19:35, 5+ לייב). אשדוד חוששת מסינדרום הניצחון על מכבי ת"א

המחזור ה-16 בליגת העל, שלאחריו ייצאו הקבוצות לפגרת חצי גמר וגמר גביע המדינה, יינעל מחר (שני) במשחק בו תארח מכבי אשדוד את הפועל ירושלים עם שחקנה הטרי, ראמל בראדלי, שהגיע לאחרונה מאשדוד (19:35, 5+ לייב). אשדוד מגיעה למשחק לאחר שניצחה במפתיע את מכבי תל אביב ביד אליהו בשבוע שעבר, עלתה למקום השמיני, וצירפה את הגארד היהודי-אמריקאי רובי בוסטיין. הפועל ירושלים עצרה את רצף ההפסדים שלה בשבוע שעבר, ותקווה להמשיך במומנטום עם ניצחון בדרום.

היסטוריה ומספרים:

- בסיבוב הראשון במשחק שנערך במלחה ניצחה הפועל ירושלים את אשדוד 73:84.

- אשדוד אירחה את ירושלים פעם אחת בלבד בתולדותיה, במשחק שנערך בעונה שעברה וניצחה בקלות 75:98.

- ראמל בראדלי שיחק עד לפני כשבוע וחצי במדי אשדוד ורשם ב-30 הופעות 527 נקודות.

- ג'וש דאנקן עומד על רצף מרשים של 28 משחקי ליגה סדירים עם מעל 10 נקודות. מנגד, בעונה שעברה בפלייאוף נגד ירושלים הוא רשם בשלושה משחקים רק 21 נקודות ביחד.

הכנות ושאר ירקות:

מכבי אשדוד:

הקבוצה של עופר ברקוביץ' חזרה בשבוע שעבר למרכז הבמה לאחר תקופה רעה מאוד, כשהדהימה את ליגת העל כולה בניצחון חוץ על מכבי תל אביב. במהלך השבוע נהנו באשדוד מהמחמאות, אך בעיקר היו מרוצים מהעובדה שכעת המרחק שלהם מהמקום השביעי, ממנו הסיכוי להגיע לפיינל פור הוא ריאלי, הוא בסך הכל משחק אחד. בצוות המקצועי ניסו להחזיר את השחקנים לקרקע לאחר הניצחון הגדול, כאשר הפחד הגדול הוא מסינדרום הניצחון על מכבי תל אביב.

מי שיערוך את הופעת הבכורה שלו במדי הקבוצה הדרומית הוא הגארד היהודי-אמריקאי רובי בוסטיין, שהותיר רושם חיובי מאוד באימונים הראשונים שלו בקבוצה.

הפועל ירושלים:

הניצחון על ברק נתניה בשבוע שעבר עצר את הסחף הגדול בהפועל ירושלים, שלא הרשימה במיוחד גם במשחק זה. שחקניו של שרון דרוקר נמצאים כעת במצב שהבטחת הפלייאוף העליון היא המטרה החשובה ביותר, כאשר מסביב לקבוצה מדברים על כך ששלושה ניצחונות בששת המשחקים הקרובים יספיקו, אך לא להרבה יותר מכך. כדי לא להסתבך בקבוצה מדברים על המשחק באשדוד כמשחק שאסור לאבד אותו.

בירושלים מאוכזבים מעט מהיכולת שמציג דן גרונפלד בתקופה האחרונה. גרונפלד סוחב פציעה בגבו מתחילת העונה, ולא מצליח לשחזר את היכולת המצויינת שהציג בשורות בני השרון אשתקד.

שחקן מפתח:

ג'וש דאנקן. בשבוע שעבר רשם הפורוורד של אשדוד את משחק השיא שלו בליגת העל עם 30 נקודות על מכבי תל אביב, שהיו מהסיבות העיקריות להפתעה הגדולה. היכולת של דאנקן, כשחקן גבוה, לקלוע באחוזים גבוהים מאוד מבחוץ, גורמת להגנות להגיב בהתאם ולמשחק של אשדוד להיות מסוכן הרבה יותר. אם דאנקן ימשיך לקלוע באחוזים גבוהים מבחוץ, לא ירשום עבירות מיותרות, ויסגור בצורה טובה לריבאונד בהגנה, אשדוד מסוגלת להמשיך להפתיע את הליגה.

כדורסל ישראלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully