וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: יובנטוס ומילאן שמטו נקודות, אינטר הובסה

המוליכה סיימה ב-0:0 מול סיינה, זלאטן הורחק ב-0:0 של מילאן עם נאפולי. רומא מחצה את אינטר 0:4, הפסדים לאודינזה ולאציו

אחרי שאתמול (שבת) נדחה המשחק היחיד שהיה אמור להתקיים בליגה האיטלקית בין צ'זנה לקטאניה, נערכו היום תשעה משחקים שבאף אחד מהם לא הצליחו חמש הראשונות לנצח. יובנטוס המוליכה סיימה ב-0:0 עם סיינה, מילאן עשתה זאת בבית נגד נאפולי ואילו אודינזה השלישית הפסידה 3:1 לפיורנטינה. גם לאציו הפסידה 3:2 לגנואה, בעוד יריבתה העירונית רומא סיפקה את הצגת המחזור עם 0:4 גדול על אינטר. ערן זהבי שיחק 68 דקות ב-1:2 של פאלרמו על אטאלנטה.

יובנטוס - סיינה 0:0

מוליכת הטבלה הבלתי מנוצחת הגיעה כפייבוריטית ברורה למשחק הבית מול סיינה, שנמצאת מקום אחד מעל הקו האדום, אבל לא מצאה את הנוסחה לפצח את ההגנה האורחת. יובנטוס ניצחה את סיינה ב-12 מ-14 המפגשים הקודמים בין הקבוצות, אלא שהפעם אלסנדרו מאטרי, מירקו ווצ'יניץ' וארתורו וידאל החמיצו מול ג'אנלוקה פגולו. יובה עדיין בלתי מנוצחת באצטדיון הביתי ושמרה על היתרון הזעום על פני מילאן, אך יכולה להצטער על שתי הנקודות החשובות שנשמטו. ביום רביעי, בחצי גמר הגביע מול מילאן, יקווה אנטוניו קונטה ליכולת קצת יותר טובה של שחקני ההתקפה.

מילאן - נאפולי 0:0

האלופה אירחה את נאפולי במטרה לנקום על ההפסד 3:1 בסיבוב הראשון, אבל הרבתה להחמיץ במחצית השנייה וגם איבדה את זלאטן איברהימוביץ' בכרטיס אדום. אחרי מחצית ראשונה שקולה אשר בסיומה הוחלף השוער כריסטיאן אביאטי בגלל פציעה, מילאן הגבירה את הלחץ ורשמה החטאות גדולות של רוביניו וזלאטן, שבדקה ה-64 איבד את העשתונות והורחק לאחר שסטר לסלבטורה ארוניקה. נאפולי, שניצחה בפעם האחרונה את מילאן בסן סירו משער של דייגו מראדונה באפריל 1986, ניסתה לנצל את היתרון המספרי כדי לצאת עם כל הנקודות, אך אדינסון קבאני נגח החוצה את המצב הטוב היחיד שלה.

רומא - אינטר 0:4

24 שעות לאחר מועדו המקורי של המשחק, הג'אלורוסי אירחו את אינטר באולימפיקו והשיגו את שלוש הנקודות בצורה מרשימה במיוחד. הנראזורי ממשיכים לאבד גובה עם משחק רביעי ללא ניצחון בכל המסגרות, בעוד רומא של לואיס אנריקה נצמדה אליה עם 34 נקודות לעומת 36 של אינטר החמישית. כבר בדקה ה-13 הבלם חואן נגח פנימה אחרי קרן של פרנצ'סקו טוטי. פאביו בוריני הכפיל בדקה ה-41, וחואן בישל לחלוץ הצעיר בכדור ארוך את השלישי בדקה ה-48. ההצגה הגדולה של רומא הסתיימה עם שער נאה של המחליף בויאן קרקיץ' בדקה ה-90. קלאודיו ראניירי מושפל בידי קבוצתו לשעבר.

פיורנטינה - אודינזה 2:3

רק פעם אחת ב-15 השנים האחרונות ניצחה אודינזה בארטמיו פרנקי. אנטוניו די נטאלה וחבריו קיוו לעשות זאת בפעם השנייה, אך פיורנטינה שוב הייתה גדולה עליהם והנחילה להם הפסד חוץ שלישי ברציפות. די נטאלה כבש את ה-16 שלו העונה בדקה ה-14, אלא שסטבן יובטיץ' איזן מהנקודה הלבנה בדקה ה-39 ומתיאה קסאני הפך בדקה ה-56. שש דקות לסיום גרם מהדי בנאטיה לפנדל שני לחובת אודינזה, ושוב יובטיץ' דייק. גבריאל טורז'ה צימק דקה לסיום.

גנואה - לאציו 2:3

הקבוצה מרומא הרשימה מאוד במחזורים האחרונים, כולל 0:2 ענק על מילאן באמצע השבוע, אך היום היא חזרה לחוסר היציבות שאפיינה אותה לאורך שלבים רבים בעונה הנוכחית. לאציו הפסידה 3:2 בחוץ לגנואה ונותרה במקום הרביעי עם 39 נקודות. גנואה עלתה ליתרון כבר בדקה העשירית כשקרן של בושקו ינקוביץ' מצאה את רודריגו פלאסיו, שבעט עם העקב כדור גאוני מעל פדריקו מארקטי. המארחת כבשה את השני בדקה ה-25 כשמסירת רוחב של ג'וזפה סקולי, עד לאחרונה שחקן לאציו, מצאה את ינקוביץ' אחרי יציאה לא טובה של מארקטי והסרבי בעט פנימה את ה-0:2.

מה שנראה רע מבחינת לאציו הפך תוך דקה במחצית השנייה לתבוסה של ממש, כשינקוביץ' כבש את השני שלו והשלישי של גנואה לאחר בישול של דוידה ביונדיני וקבע 0:3. הקבוצה של אדוארו רייה הצליחה לצמק בדקה ה-54 לאחר שסנאד לוליץ' הוכשל ברחבה על ידי ג'נדומניקו מסטו. כריסטיאן לדסמה בעט את הפנדל וקבע 1:3. בדקה ה-82 נותרה לאציו ב-10 שחקנים כשמובידו דיאקיטה הורחק בשל מילים מיותרות שפלט אל עבר השופט. אלברו גונסאלס עוד הצליח לצמק ל-3:2 בדקה ה-90, אך זה היה מעט מדי ומאוחר מדי.

פאלרמו - אטאלנטה 1:2

אחרי ה-4:4 המשוגע מול אינטר, פאלרמו חזרה לרנצו ברברה ואספה שלוש נקודות, כשערן זהבי שוב פתח בהרכב, ספג כרטיס צהוב והוחלף בדקה ה-68. פבריציו מיקולי העלה את הסיציליאנים ליתרון עם פנדל בדקה ה-29, אחרי הרחקתו של שוער אטאלנטה אנדראה קונסילי. איגור בודאן כבש את השני מקרוב בדקה ה-49, מקסי מוראלס רק צימק בדקה ה-56.

משחקים נוספים:

קייבו - פארמה 2:1
לקייבו: סיריל תרו (50). לפארמה: סבסטיאן ג'ובינקו (46), לוסיאנו (69, עצמי)

לצ'ה - בולוניה 0:0

נובארה - קליארי 0:0

כדורגל איטלקי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully