וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פטי: "אם נמשיך לעבוד קשה נוכל להיאבק על האליפות"

בלם מ.ס. אשדוד מרוצה מהתיקו נגד הפועל ת"א: "שיחקנו במגרש קשה מאוד וצריך להסתכל קדימה. הליגה לא גמורה"

במ.ס. אשדוד יצאו בתחושות מעורבות מקרב הצמרת המאופס אמש (שבת) מול הפועל תל אביב בבלומפילד. מצד אחד סחטה הקבוצה נקודה במשחק חוץ קשה, אך מצד שני התחושה בקרב השחקנים והצוות המקצועי היתה שעם קצת יותר ריכוז, אפשר היה להבקיע לפחות שער אחד בשלבי הסיום לצאת מבלומפילד עם מלוא שלוש הנקודות. אגב, התיקו אתמול היה החמישי של אשדוד בשבעת המשחקים האחרונים ובכך הפכה הקבוצה למלכת התיקו של ליגת העל, עם תשעה משחקים שלא הוכרעו מתחילת העונה.

"אנחנו מאוד מרוצים מהתיקו", אמר הבלם הקונגולזי יאיא פטי בסיום המשחק. "שיחקנו מחוץ לבית במגרש מאוד קשה וטוב לנו לקחת נקודה מהפועל. עכשיו צריך להסתכל קדימה למשחק הבא. היינו שווים מול הפועל תל אביב בבלומפילד וזה היה משחק חשוב עבורנו, עכשיו נצטרך להמשיך באותה יכולת מול הפועל חיפה. הרגשנו שיכולנו לקחת את המשחק ולהבקיע, אבל לשחק בבלומפילד מבחינת אשדוד זה מאוד קשה ובגלל הנקודה היא מצוינת עבורנו".

"הליגה עדיין לא גמורה", הוסיף הבלם שהפך לאחד מעמודי התווך בהגנה האשדודית. "יש עוד הרבה משחקים לשחק. אני מאמין בקבוצה ובעבודה קשה ואם נמשיך בה בכל משחק, אני חושב שאפשר לסיים את העונה לפחות בצמרת הגבוהה ולהיאבק גם על תואר האליפות עד סוף השנה".

מ.ס. אשדוד בוואלה! ספורט

צפו במ.ס. אשדוד והפועל תל אביב נפרדות ב-0:0

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully